دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان:

دولت در وین به دنبال منافع انتخاباتی است/۸ سال سفره مردم را به مذاکرات و برجام گره زدید

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان خطاب به دولتمردان گفت: ۸ سال سفره مردم را به مذاکرات و برجام گره زدید و روز به روز سفره کارگران و کارمندان را کوچکتر کردید و امروز نیز در وین به دنبال تامین منافع انتخاباتی خود هستید.

دولت در وین به دنبال منافع انتخاباتی است/۸ سال سفره مردم را به مذاکرات و برجام گره زدید

به گزارش ۸دی،محمدرضا ضیاءآبادی با اشاره به مذاکرات وین چرا دولت با وقاحت تمام صحبت از مذاکره مجدد می‌کند؟ سیاست‌های قطعی نظام مشخص است، تاکید کرد: دولت بداند که سیاست قطعی نظام طبق فرمایشات مقام معظم رهبری خواهد بود؛ یعنی برداشته شدن کامل تحریم‌ها و راستی آزمایی.

وی خطاب به دولتمردان، اظهارداشت: ۸ سال سفره مردم را به مذاکرات و برجام گره زدید و روز به روز سفره کارگران و کارمندان را کوچکتر کردید و امروز نیز در وین به دنبال تامین منافع انتخاباتی خود هستید. تا کی می‌خواهید با دروغ به ملت و نمایندگان ملت کار خود را پیش ببرید، دیروز در مجلس میگویید آمریکایی‌ها در مذاکرات حضور ندارند و امروز با آن‌ها دور میز مذاکره مینشینید.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان افزود: علاج اکثر مشکلات کنونی کشور در داخل است و خوشبختانه ظرفیت خوبی در کشور وجود دارد، اما ظاهرا این دولت گوشش بدهکار نیست و همچنان فکر می‌کند حل مشکلات کشور بدست دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و در راس آن امریکای جنایتکار است.

ضیاءآبادی ادامه داد: ظاهرا آقای رئیس جمهور از مسائل موجود بهره برداری سیاسی می‌کند. رئیس جمهور این نکته را بداند که ملت ایران دنبال مذاکره نیست بلکه انتظار دارد دولت از ظرفیت‌های موجود کشور استفاده کند.

وی بیان کرد: کمی به خودتان بیایید و فکر آخرت خود باشید که چگونه می‌خواهید محضر شهدای‌مان پاسخگو باشید؟ بهتر است به حافظه تاریخی خود رجوع کنید که هدف اصلی برجام برداشته شدن تحریم‌ها بود! این ادعا را داشتید که زبان مذاکره با دنیا را می‌دانید که نتیجه اش، انجام تعهدات یک طرفه و دادن امتیاز به دشمنان بود و از همه مهم‌تر فضا را برای جاسوسان مهیا کردید. کما اینکه افرادی که در تیم مذاکره کننده بودند و نتیجه کارهایشان را دیدند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان ادامه داد: بهتر است بدانید که حنای شما پیش ملت ایران دیگر رنگی ندارد هم بخاطر عملکردتان، هم دروغ‌های بی شماری که طی این سال‌ها گفتید و از همه مهم‌تر ملت دیگر نمی‌تواند به رییس جمهوری که برادرش فساد اقتصادی دارد، برادر معاون اول دولتش فساد اقتصادی دارد، فرزندان برخی وزرایش مفسد اقتصادی هستند ملت اعتماد کند و جایگاهی ندارند.

ضیاءآبادی خاطرنشان کرد: پاسخگوی عملکرد خود باشید و سعی کنید وضعیت کشور را مدیریت کنید، البته که پیک چهارم کرونا مدیریت شما را نیز برای همگان روشن ساخت. ملت عزیز ایران بسیار با شما همراهی کرد و در تمام مشکلاتی که برای کشور و مردم بوجود آوردید صبوری به خرج داد. بدانید این ملت با وصی امام امت (ره) و نائب امام زمان (عج)، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی بیعت کرده و گوش به فرمان رهنمود‌های مقام معظم رهبری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه