تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۰

سازمان سنجش و آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰ تا پنجم اردیبهشت‌ماه خبر داد.

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۰

به گزارش ۸دی، سازمان سنجش و آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰ تا پنجم اردیبهشت‌ماه خبر داد. کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده و همچنین دفترچه راهنما نیز در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. آخرین مهلت انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون دکتری امروز پنجشنبه(۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) بود که با توجه به اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۰، مهلت انتخاب رشته تا یکشنبه(۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) تمدید شد.

داوطلبان مجاز می‌توانند حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود را با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، انتخاب کنند. آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) در اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام خواهد شد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه