رقابت تلگرام با کلاب‌هاوس وارد مرحله تازه‌ای شد

تلگرام به زودی امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی را در اختیار مدیران کانال‌ها قرار می‌دهد، در حال حاضر کاربران نسخه بتا v۷.۷.۰ می‌توانند از این ویژگی جدید و کاربردی استفاده کنند.

رقابت تلگرام با کلاب‌هاوس وارد مرحله تازه‌ای شد

به گزارش ۸دی، «کلاب هاوس» این روزها به یکی از داغ‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است که ابتدا به شیوه‌ی کار جدیدی که داشت، توجه کاربران را جلب کرد اما اندکی بعد شاهد انتشار اخباری درباره‌ی افشای اطلاعات ۱.۳ میلیون کاربر «کلاب هاوس» بودیم.

همیشه شاهد بوده‌ایم که شبکه‌های اجتماعی، قابلیت‌های یکدیگر را کپی کرده‌اند و حالا این اتفاق درباره‌ی «کلاب هاوس» هم رخ داده است، درواقع شبکه‌های اجتماعی مختلف در شرایط کنونی به دنبال این هستند که چت روم صوتی «کلاب هاوس» را شبیه سازی کنند. جالب اینجاست که تنها یک هفته پس از اضافه شدن پشتیبانی از چت صوتی در کانال‌ها، «تلگرام» قابلیتی را اضافه کرده است که آن را بیشتر از قبل شبیه به «کلاب هاوس» کرده است.

اخیرا نسخه بتای تلگرام v7.7.0 با قابلیت زمان‌بندی چت‌های صوتی منتشر شده است. به لطف ویژگی جدید، ‌مدیران کانال می‌توانند چت‌های صوتی را زمان‌بندی و مدیریت کنند. برای استفاده از این قابلیت،‌ مدیر کانال باید روی نماد کانال مربوطه ضربه زده و از طریق سه نقطه بالای صفحه وارد بخش تنظیمات شود. سپس گزینه مربوط به شروع چت صوتی یا «Start Voice Chat» را انتخاب کند. بعد از انتخاب این گزینه، مدیر کانال باید گزینه «Schedule Voice Chat» را انتخاب کند.

تلگرام با چت صوتی قابل برنامه ریزی شبیه به کلاب هاوس می‌شود.jpg

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه