مضمون دست‌نوشته “آزاده نامداری” چه بود؟ + آخرین جزئیات فوت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه آخرین جزئیات پرونده” آزاده نامداری” را تشریح کرد.

مضمون دست‌نوشته “آزاده نامداری” چه بود؟ + آخرین جزئیات فوت

به گزارش ۸دی،  رئیس پلیس آگاهی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه آخرین جزئیات پرونده” آزاده نامداری” را تشریح کرد.

وی تصریح کرد: از لحظه‌ای که پلیس به پرونده “آزاده نامداری” ورود پیدا کرد هیچ ‌اثری مبنی بر ورود اجباری به منزل یا آثار بدنی یا سرقت به دست نیاورد.

سردار “علیرضا لطفی” در ادامه افزود: کارشناسان تشخیص هویت، پلیس جنایی و مبارزه با سرقت هیچ اثری پیدا نکرده‌اند و بررسی‌های اولیه پزشکی قانونی نیز هیچ اثری مبنی بر قتل و کشتن وی به دست نیاورد. وی با بیان اینکه نتیجه نهایی را باید سم‌شناسی اعلام کند گفت: پلیس سوالاتی را از آدم‌های مختلفی  پرسید اما هیچ نشانه‌ای از تعرض یا اینکه کسی بخواهد  وی را بکشد، نبوده است. بررسی‌های پلیس و اظهارات خانواده هم نشان داد که هیچ تهدید و مزاحمتی در کار نبوده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به که کار پزشکی سم‌شناسی کار پیچیده‌ای در تمام دنیا است، گفت: خانواده‌ “نامداری” از کسی شاکی نبودند‌ و‌ ‌هیچ ‌سرقت و جنایتی متوجه این پرونده نبود. وی در خصوص دست نوشته‌هایی که در ‌صحنه به دست آمد، گفت: دست نوشته هایی در منزل وجود داشت اما اینکه مضمون دست نوشته مرتبط با ‌این‌ جمله باشد‌ «که بخواهم به زندگیم خاتمه دهم» موجود نبوده است و پلیس در بررسی‌های خود به چنین دست نوشته‌ای دست نیافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه