آغاز کارگاه‌های مجازی فصل بهار از ۲۱ فروردین

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: ۴۹ کارگاه‌ مجازی فصل‌ بهار این مجموعه از ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز‌می شود.

آغاز کارگاه‌های مجازی فصل بهار از ۲۱ فروردین

به گزارش ۸دی، اسفندیار ضیائی با اعلام این خبر افزود: کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی مهارت‌های زندگی و… با شرکت مخاطبان گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا برگزار‌می‌شود و تا پایان خرداد ماه ادامه‌خواهد‌داشت.
مدیر‌کل کانون استان گیلان درهمین‌حال به همراهی مخاطبان طی چهار فصل ‌برگزاری این کارگاه‌ها اشاره و با خاطر‌نشان‌کردن افزایش علاقه‌مندان و روند رو به رشد دوره‌های تخصصی برخط افزود: نخستین گام‌های کانون در سال ۱۳۹۹، با برپایی ۴۴ کارگاه تخصصی و شرکت ‌۷۶۶ عضو در ۶۱۹۲ ساعت آموزشی برداشته‌شد و نقش تاثیر‌گذاری در پیش‌گیری از گسست‌های فرهنگی و آموزشی روز‌های کرونایی داشت.
ضیائی اضافه‌کرد: این درحالی است که مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در مقاطعی از سال گذشته حضور کودکان و نوجوانان و برپایی کارگاه‌های حضوری را تجربه‌کرد و برگزاری ۸ کارگاه‌ عمومی برخط ( قصه‌گویی، معرفی شخصیت، بحث و نقد کتاب، تمرین نقد و گفتگو، نمایش و نقد فیلم و انیمیشن و…) نیز نقشی سازنده در خدمات‌رسانی به مخاطبان داشت .
ضیائی در این میان به برپایی ۴۹ کارگاه تخصصی فصل بهار ۱۴۰۰ کانون گیلان اشاره و با امید‌بخش توصیف‌کردن استقبال علاقه‌مندان اظهار‌کرد: این امر گویای توفیق این مجموعه در جذب و پایدارسازی اعضا به‌شمار‌می‌رود.
وی درعین حال این روند رو به رشد را مرهون جریان‌سازی تفکرات تازه و توسعه‌ی زیر‌ساخت‌ها، برگزاری کارگاه‌ها در سطح ملی، تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها و بهره‌گیری از مدرسان صاحب‌نام رشته‌های مختلف دانست و همراه‌سازی ۴۳ مدرس آگاه و با تجربه استان در برگزاری این کارگاه‌ها را دست‌آوردی ارزش‌مند خواند.
این مدیر‌فرهنگی هم‌چنین از ارایه‌ی گواهی شرکت در کارگاه‌های برخط و امکان حضور اعضای مستعد در انجمن‌های تخصصی کانون نیز سخنان به‌میان‌آورد و با رسالت توصیف‌کردن فرصت‌سازی برای آینده‌سازان ایران اسلامی گفت: تشکیل کارگاه‌های حضوری و استمرار برگزاری دوره‌های مجازی از اهداف کانون در دوران پسا‌کرونا است که با جدیت هرچه بیش‌تر دنبال خواهد‌شد.
پایان‌بخش سخنان اسفندیارضیائی، قدردانی از همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم نهاد فعال در حوزه فرهنگ بود و وی درهمین حال از مخاطبان برای مراجعه مخاطبان به نشانی : gilan.kpf.ir و آگاهی افزون‌تر از روند برگزاری کارگاه‌ها دعوت‌کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه