“راهیان همدلی” خادمین شهدای گیلانی در سی سخت

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان، گفت: خادمین شهدای استان گیلان به صورت خودجوش در قالب اردوی جهادی و راهیان همدلی به منطقه زلزله زده سی سخت اعزام شدند.

“راهیان همدلی” خادمین شهدای گیلانی در سی سخت

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه، با اشاره به اعزام گروه‌ جهادی خادم الشهدای گیلان در ایام نوروز به مناطق زلزله زده سی‌سخت گفت: خادمین شهدای استان گیلان به صورت خودجوش در قالب اردوی جهادی و راهیان همدلی به منطقه زلزله زده سی سخت اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان، گروه‌ جهادی خادم الشهدا در در حوزه‌ عمرانی و دوشادوش دستگاه ها و نهادها در منطقه زلزله زده سی سخت به مردم خدمات رسانی می کنند.

ستیزه بیان کرد: در تعطیلات نوروز گروه‌های تخصصی خادمین الشهدای استان گیلان با هماهنگی قرارگاه جهادی خادمین به تعداد ۱۵ نفر به شهر سی سخت اعزام شدند.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در حوزه عمران، ادامه داد: گروه جهادی عمران برای ترمیم و بازسازی خانه‌های آسیب دیده خدمت رسانی می‌کنند.

محمدعلی ستیزه با بیان اینکه، این گروه متشکل از جهادگران خادمین الشهدا استان تشکیل شده است، تصریح کرد: مدت اعزام و حضور این افراد برای خدمت به مناطق زلزله زده سی سخت ۱۰ روز است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه