خاطره حجت الاسلام رنجبر از دادستان شهید گیلان/ “این ها از همه چیز خبر دارند!”

خاطراتی از حجت الاسلام رنجبر نقل شده که وی در بخشی از مطالب خود، یادی از سردار مظلوم حزب الله گیلان، شهید ابوالحسن کریمی کرده است.

خاطره حجت الاسلام رنجبر از دادستان شهید گیلان/ “این ها از همه چیز خبر دارند!”

به گزارش ۸دی،  ۱۳فروردین سالروز شهادت بزرگمردی ولایت‌مدار و مبارزی انقلابی، سردار مظلوم حزب‌الله گیلان شهید ابوالحسن کریمی دادستان انقلاب اسلامی گیلان است.

“سجاد ستوده” کارشناس فضای مجازی در استوری اینستاگرامی به ذکر خاطره ای از حجت الاسلام رنجبر در رابطه این شهید گیلانی پرداخت که در ادامه می خوانید:

مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله بهجت(ره) در ویژه نامه “عبد محبوب”، خاطرات و مطالب متنوعی از برخی از شاگردان ایشان منتشر کرده است.

در بخشی از این ویژه نامه خاطراتی از حجت الاسلام رنجبر(که چهره اش را در تلویزیون با صحبت ها و تمثیلات کوتاه و شیرین دیده ایم) نقل شده که وی در بخشی از مطالب خود، یادی از سردار مظلوم حزب الله گیلان، شهید ابوالحسن کریمی کرده است.

در این خاطره که با عنوان “این ها از همه چیز خبر دارند!” آمده است: «شهید حاج شیخ ابوالحسن کریمی را خدا رحمتش کند، خیلی اوقات برای نماز آقای بهجت می آمد. یک  بار در طبقه دوم مسجدی که آقای بهجت نماز را اقامه می کرد، مشغول نماز بود. آمدم با ایشان سلام و علیک کردم. شهید کریمی چیزی گفت که خیلی برای من جالب بود. خوشحال شدم که آقای کریمی اینگونه با آقای بهجت آشنا شده است.»

به من گفت: «فلانی، آدم خیال می کند این ها از هیچ خبر ندارند.» اشاره کرد به اقای بهجت که در حال نماز گریه می کنند و ادامه داد: «این ها همه چیز را می دانند.» احساس کردم آقای کریمی جایی را پیدا کرده که می تواند غصه هایش را بریزد و صبر درو کند. می داند کسانی هستند که آدم ها را درک می کنند. این حرف ایشان به من قوت قلب داد. مرا هم خیلی قرص کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام و خدا قوت، این حجه الاسلام رنجبر کیه و چه کاره است؟
در حاشیه