کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ “حمید محمدی‌نسب”، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در مسیر آستانه‌اشرفیه_کیاشهر در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش ۸دی، سرهنگ “حمید محمدی‌نسب”، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: مأموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق چوب، هنگام گشت‌زنی در مسیر آستانه‌اشرفیه_کیاشهر به ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان در حال تردد در این محور مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان کشف شد، افزود: ۶ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا و گردو در بازرسی از این ۲ وسیله نقلیه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله‌ها را ۱۸۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ “محمدی‌نسب” با اشاره به اینکه در این راستا متهمان ۴۱ و ۴۵ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان چوب به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه