دولت در حوزه پشتیبانی از تولید و رفع موانع آن، ضعف اساسی دارد

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان گیلان با بیان اینکه دولت توجه کافی به تولید نداشته و تنها شعار می‌دهد گفت: رونق تولید به داخل بستگی داشته و هیچ ربطی به خارج از کشور ندارد و اگر مسئولین توانایی داشته باشند می‌توانند با بهره‌گیری از این امکانات تولید را رونق بخشند.

دولت در حوزه پشتیبانی از تولید و رفع موانع آن، ضعف اساسی دارد

محمد رسول سماکچی در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با بیان اینکه رهبر انقلاب یک شبه شعار سال را انتخاب نمی‌کنند بلکه همراه با کارشناسان مختلف ماه‌ها بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند اظهار کرد: رهبری انتظار دارند که مسئولین و مردم و تمام اقشار جامعه جهت تحقق این شعار کوشش و تلاش کنند.

اقتصاد کشور درست نمی‌شود مگر آنکه مسئولین به حوزه تولید رسیدگی کنند

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان گیلان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بیش از ۱۸ سال است که شعار سال را حول محور تولید انتخاب می‌کنند بیان کرد: وضع اقتصادی درست نمی‌شود مگر آنکه مسئولین به حوزه تولید رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه رهبری شعار پشتیبانی از تولید و رفع موانع را با توجه به مشکلات جامعه و بررسی اولویت‌ها و پژوهش انتخاب کردند تصریح کرد: ایشان انتظار به حق دارند که مسئولین حهت تحقق این شعار نقشه‌های راهبردی تعیین کرده و آن را عملیاتی کنند.

سماکچی با تاکید بر اینکه رونق تولید به داخل بستگی داشته و هیچ ربطی به خارج از کشور ندارد اضافه کرد: ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی زیادی در کشور وجود دارد و اگر مسئولین توانایی داشته باشند می‌توانند با بهره‌گیری از این امکانات تولید را رونق بخشند و موانع را برطرف کنند.

دولت فعلی در حوزه پشتیبانی از تولید و رفع موانع آن، ضعف اساسی دارد

وی با بیان اینکه علت وضعیت بد معیشتی مردم، عدم رسیدگی به حوزه تولید است خاطرنشان کرد: موانع جهش تولید در گیلان خاص این منطقه نیست و به کل کشور برمی‌گردد و ساختار کل کشور در این‌باره معیوب است.

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان گیلان ادامه داد: دولت فعلی در حوزه پشتیبانی از تولید و رفع موانع آن، ضعف اساسی دارد و رئیس جمهور و معاونان و سازمان برنامه و بودجه توجه کافی به تولید نداشته و تنها شعار می‌دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه