رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا خبر داد:

راه اندازی خانه های ورزش روستایی در آستارا

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از راه‌اندازی ۳خانه ورزش در روستا‌های خلیله سرا، بهارستان و سیبلی این شهرستان با هدف توسعه ورزش و شناسایی استعداد‌های جوانان و نوجوانان ورزشکار خبر داد.

راه اندازی خانه های ورزش روستایی در آستارا

به گزارش ۸دی،وحید خاصی پور از راه‌اندازی ۳خانه ورزش در روستا‌های خلیله سرا، بهارستان و سیبلی این شهرستان با هدف توسعه ورزش و شناسایی استعداد‌های جوانان و نوجوانان  ورزشکار خبر داد.

وی تصریح کرد: هر خانه ورزش با صرف حدود ۱۵۰ میلیون ریال در حدود ۵۰ مترمربع فضا در محوطه مدرسه یا دهیاری با امکانات آب، برق، گاز، تنیس روی میز، فوتبال دستی، تشک ورزش‌های رزمی، میز شطرنج و دارت راه اندازی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا افزود: بر اساس تفاهم نامه اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش آستارا در اوایل سال ۱۴۰۰، ۱۰ خانه ورزش روستایی در بخش‌های مرکزی و لوندویل راه اندازی خواهد شد و در حال حاضر ۶خانه ورزش روستایی در این شهرستان فعال است.

خاصی پور گفت: روستا‌های محروم از امکانات ورزشی در اولویت راه اندازی خانه‌های ورزش قرار دارند و در صورت تامین حدود ۵۰ مترمربع مکان مناسب، به تجهیز و راه اندازی آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی از دهیاران خواست تا ورزشکاران را به هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی آستارا معرفی کنند تا با جذب و ساماندهی ورزشکاران، اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستا نشین پُربار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا  ، همچنین از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین روشنایی مجموعه ورزشی وحدت آستارا خبر داد و تصریح کرد: سیستم نور ورزشگاه تا اواخر اردیبهشت راه اندازی خواهد شد تا ورزشگاه برای بازی‌های شبانه شهرداری آستارا در ماه مبارک رمضان هم آماده باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه