رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا:

ورزشکاران در طرح «من یک سفیر سلامت هستم» عضو شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا ‌از ورزشکاران دعوت کرد در طرح «من یک سفیر سلامت هستم» عضو و از مزایای ویژه آن بهره مند شوند.

ورزشکاران در طرح «من یک سفیر سلامت هستم» عضو شوند

به گزارش ۸دی،«وحید خاصی پور» امروز اظهارکرد: طرح« من یک سفیر سلامت هستم» به همت مرکز تندرستی و تناسب اندام سفیران آوای سلامت و با مشارکت اداره ورزش و جوانان آستارا اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در کشور اجرا می شود، افزود: توسعه سلامتی و سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری از مهم ترین اهداف اجرای این طرح می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا ابراز امیدواری کرد با اجرای صحیح«طرح من یک سفیر سلامت هستم» از هزینه های درمان کاسته شده و کیفیت زندگی مردم نیز بهبود پیدا کند.

خاصی پور از ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی دعوت کرد در طرح «من یک سفیر سلامت هستم» عضو و از مزایای ویژه آن بهره مند شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا خاطرنشان کرد: شرکت و حضور رایگان در سمینارهای هفت گانه تخصصی در زمینه ورزش، مکمل های غذایی، اصول برنامه نویسی بدنسازی، تغذیه و … با تدریس متخصصین این حوزه و استفاده از امکانات رفاهی و دریافت تخفیف های ویژه از مراکز معتبر فرهنگی، ورزشی، درمانی، فروشگاهی و خدماتی از مزایای طرح«من یک سفیر سلامت هستم» می باشد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه