رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا خبر داد:

اجرای ۴۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در آستارا

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان خبر داد.

اجرای ۴۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در آستارا

به گزارش ۸دی،«وحید خاصی پور» از اجرای ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در آستارا خبر داد.

وی با بیان اینکه دیدار ورزشکاران و اعضای سازمان های مردم نهاد با امام جمعه، نماینده و فرماندار، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع ورزش، غبارروبی مزار شهدا و به پرواز در آوردن بادبادک های دست ساخت از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ورزش در آستارا است، اظهارداشت: برگزاری مسابقات اسکیت، دارت، فوتبال دستی، شطرنج و اجرای مسابقات ورزش های سنتی همچون زو، هفت سنگ و لی لی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده توسط اداره ورزش و جوانان است که در هفته تربیت بدنی و ورزش اجرا می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا تصریح کرد: دیدار با همکاران بازنشسته، رژه موتوری و ماشینی، کوه‌روی، برگزاری مسابقه آمادگی جسمانی بانوان، اجرای ورزش صبحگاهی بانوان و حضور در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه از دیگر برنامه هایی است که توسط اداره ورزش و جوانان آستارا به مناسبت هفته تربیت بدنی تدوین شده است.

خاصی پور گفت: برای هفته تربیت بدنی و ورزش همچنین اجرای مسابقه دارت و شطرنج بین اعضای سازمان های مردم نهاد، برگزاری کارگاه تغذیه ورزشی با همکاری موسسه سفیران سلامت، تدوین کلیپ عملکرد پنج ساله اداره ورزش و جوانان آستارا و پخش آن در فضای مجازی و جلسه بین مدیران، مربیان و قهرمانان باشگاه های بدنسازی لوندویل پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر برنامه های پیش بینی شده، برنامه هایی از قبیل مسابقات مختلف توسط هیئت‌های ورزشی در اماکن ورزشی شهری و روستایی و برنامه های فرهنگی و معنوی توسط سازمان های مردم نهاد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش تدوین شده است که به اجرا در می آید، اظهارکرد: تمامی برنامه ها و مسابقاتی که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش توسط اداره ورزش و جوانان آستارا تدارک دیده شده است با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

گفتنی است، از ۲۶ مهر تا ۲ آبان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه