فرماندار رودسر خبر داد:

نام نویسی ۹۴ داوطلب جهت انتخابات شورای شهرهای ۵ گانه رودسر

فرماندار رودسر از نام نویسی ۹۴ داوطلب جهت انتخابات شورای شهرهای ۵ گانه این شهرستان طی ۶ روز نام نویسی خبر داد

نام نویسی ۹۴ داوطلب جهت انتخابات شورای شهرهای ۵ گانه رودسر

به گزارش ۸دی،انتخابات محمد مهدی مظفری ضمن تقدیراز نام نویسی ۹۴ داوطلب طی روزهای گذشته اظهار داشت: داوطلبین از ۴ روش حضوری و غیر حضوری می توانند جهت نام نویسی اقدام کنند.
وی با بیان اینکه توصیه بر این است داوطلبین از سه روش غیر حضوری برای نام نویسی اقدام کنند افزود: داوطلبین به هر دلیلی تمایل به نام نویسی به روش غیر حضوری ندارند می توانند به محل ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر مراجعه نموده و کارشناسان از ساعت ۸ صبح تا ۱۸( ۶ عصر ) بصورت یکسره آماده نام نویسی از این عزیزان می باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به اینکه نام نویسی از داوطلبین شوراهای اسلامی شهر طبق قانون از ۲۰ اسفند آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفند انجام می شود افزود: فردا( سه شنبه ۲۶ اسفند) آخرین مهلت قانونی نام نویسی برای داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر می باشد و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
مظفری با بیان اینکه از مجموع ۹۴ داوطلبی که تا امروز ثبت نام خود را قطعی کرده اند ۸۵ نفر مرد و ۹ نفر هم از بانوان هستند افزود: از این تعداد ۶۲ نفر بصورت حضوری و ۳۲ نفر هم بصورت غیر حضوری نام نویسی کردند.
فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد: نام نویسی به غیر از روش حضوری ، از سه روش غیر حضوری به شرح زیر انجام می شود.
۱.ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) )و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛
۲. ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) )و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛
۳.ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه