امام جمعه آستانه اشرفیه انتقاد کرد:

افزایش افسارگسیخته قیمت کالا در ایام پایانی سال جاری/لزوم توجه مردم به انتخاب فرد اصلح در انتخابات شورای اسلامی شهر

امام جمعه آستانه اشرفیه با انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت کالا در ایام پایانی سال گفت: مسئله کرونا در معیشت مردم تأثیر بسیار منفی گذاشته و این گرانی عجیب میوه و کالا علیرغم فراوانی جای سؤال دارد، لذا مسئولان باید این معضل را برطرف کنند زیرا سود حاصل از افزایش قیمت به جیب باغدار هم نمی‌رود.

افزایش افسارگسیخته قیمت کالا در ایام پایانی سال جاری/لزوم توجه مردم به انتخاب فرد اصلح در انتخابات شورای اسلامی شهر

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌ احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه سازش‌پذیری یکی از برنامه‌های غرب‌گرایان در کشور است، اظهار کرد: در این شرایط حساس که همگان تحریم‌های ظالمانه آمریکا را شکست‌خورده می‌دانند، عده‌ای ارتباط با غرب را عامل سعادت کشور دانسته و برای ماندن در قدرت و ارتباط با استکبار حاضر به پذیرش هر توافق و دادن امتیاز هستند.

وی با انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت کالا در ایام پایانی سال گفت: مسئله کرونا در معیشت مردم تأثیر بسیار منفی گذاشته و این گرانی عجیب میوه و کالا علیرغم فراوانی جای سؤال دارد، لذا مسئولان باید این معضل را برطرف کنند زیرا سود حاصل از افزایش قیمت به جیب باغدار هم نمی‌رود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه، با خطاب قرار دادن دولت در خصوص عاقبت بی‌توجهی به افزایش قیمت کالا در کشور بیان کرد: مسئولان دولتی در هر سطحی باید با تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه کمک کرده و برای انجام این کار شب و روز نداشته باشند نه اینکه دلیل گرانی و عدم مناسب توزیع و عرضه را به دلیل نداشتن یک وزارت خانه بدانند.

طیبی با تأکید بر لزوم توجه مردم به انتخاب فرد اصلح در انتخابات شورای اسلامی شهر بیان کرد: هر دوره برخی از کاندیداها با خرید رأی سعی دارند نظر مردم را جلب کنند که این امر زیبنده شهرستان و کشور نیست، به این دلیل مؤمنان و مردم در سطح شهرستان باید دقت کرده و افراد توانمندان را تشخیص و به آن رأی بدهند.

وی با اشاره برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: در این چند هفته گذشته افراد بسیاری برای حضور در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه‌اشرفیه اعلام آمادگی کرده‌اند که بسیار عجیب و البته جای خرسندی دارد، ولی آنان باید بدانند انتظار مردم از نماینده‌ مجلس بسیار زیاد و باید برای رفع مشکلات و همچنین توسعه شهرستان تمام تلاش خود را بکنند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه یکی از ویژگی‌های مؤمنان را زندگی عزت‌مندانه و عدم پذیرش ذلت دانست و گفت: شیعه پیرو امام حسین (ع) باید عزت‌مند بوده و زیر بار حرف زور استکبار نرفته و به ولی‌فقیه خود تبعیت کند، لذا یکی از مهم‌ترین رموز سعادت و موفقیت جمهوری اسلامی مقاومت و زندگی باعزت است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه