مرکز نوآوری در دانشگاه گیلان راه اندازی می شود

دبیر اجرایی کنگره ملی همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی با بیان اینکه پایان نامه ها در مسیر نیاز جامعه سوق داده شده است از راه اندازی مرکز نوآوری در دانشگاه گیلان خبر داد.‌

مرکز نوآوری در دانشگاه گیلان راه اندازی می شود

به گزارش ۸دی،«حمزه امین طهماسبی» امروز در اختتتامیه کنگره ملی همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی که در دانشگاه گیلان برگزار شد اظهار کرد: فعالیت دانشگاه و صنعت بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع خواهد کرد.‌

وی با بیان اینکه در ارتباط صنعت و دانشگاه، اعضای هیئت های دانشگاه وظایف خطیری عهده دار هستند گفت: بومی سازی صنعت و دانش بزرگترین رسالتی است که دنبال می شود.

دبیر اجرایی کنگره ملی همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی تصریح کرد: در این راستا زیر ساخت ها در دانشگاه گیلان با توجه به توانمندی های که دارد، ایجاد شده است.

طهماسبی از احداث و راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه گیلان در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع خبر داد و خاطر نشان ساخت: در حال حاضر ۹ واحد تحقیق صنعت در دانشگاه گیلان در حال فعالیت است.

دبیر اجرایی کنگره ملی همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی تصریح کرد: امروز ۲۰۲ قرارداد فعال با جامعه و صنعت در دانشگاه داریم که ۲۰ میلیارد تومان مجموع این قراردادها است.

طهماسبی با اشاره به اینکه دانشگاه گیلان افتخاراتی در حوزه صنعت و دانش کسب کرده است خاطرنشان ساخت: پایان نامه ها در مسیر نیاز جامعه سوق داده شده است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه