سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان مطرح کرد:

مسیر تغییر در جمهوری اسلامی از انتخابات می گذرد/ رونمایی از سامانه ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی شهر

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان، گفت: مسیر تغییر در جمهوری اسلامی از انتخابات می گذرد به همین منظور حتی کسانی که شعار تحریم انتخابات می دهند قاطعانه در انتخابات اعلام حضور کردند.

مسیر تغییر در جمهوری اسلامی از انتخابات می گذرد/ رونمایی از سامانه ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی شهر

به گزارش خبرنگار هشت دی، “سیاوش آقاجانی” سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در نخستین نشست خبری شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان گیلان در روند تشریح فعالیت این ائتلاف در انتخابات ۱۴۰۰ و رونمایی از سامانه ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی شهر با اشاره به اهمیت انتخابات در حوزه های داخلی و خارجی، اظهار کرد: مسیر تغییر در جمهوری اسلامی از انتخابات می گذرد به همین منظور حتی کسانی که شعار تحریم انتخابات می دهند قاطعانه در انتخابات اعلام حضور کردند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان درباره اهداف این شورا، بیان کرد: هدف از شورای ائتلاف این است که جریان و احزاب انقلابی را دور هم جمع کند و به لیست واحدی برای حضور در انتخابات بصورت مکانیزم محور و با انجام فعالیت های شفاف دست یابد.

تشکیل لیست واحد از افراد متخصص و انقلابی در ۵۴ شهر گیلان

وی با تاکید بر تزریق امید در اذهان عمومی در این روزها که‌ کام مردم بر اثر مشکلات مختلف تلخ شده است، افزود: درصدد هستیم برای هر ۵۴شهر استان گیلان لیست واحد شورای شهری متشکل از افرادی کارآمد، متخصص، رأی آور و انقلابی بصورت هدفمند ایجاد کنیم.

آقاجانی تصریح کرد: این لیست از طریق نظرسنجی و روش های مختلف ایجاد می شود و افرادی که در لیست شورای ائتلاف قرار می گیرند موظف هستند خود را پایبند به سند راهبردی مدیریت شهری بدانند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی، ادامه داد: این شورا بدنبال ایجاد وحدت هرچه بیشتر بین نیروهای انقلابی و مردمی است و از طرفی بدنبال اعضای شورای شهری با تخصص های مختلف هستیم.

وی درباره روند قرار گرفتن افراد در لیست شورای ائتلاف بیان کرد: ابتدا انقلابی بودن افراد توسط مجامع انقلابی که در هر شهر تشکیل می شود بررسی می شود و پس از تایید وارد نظرسنجی بین مردم عادی می شود.

رونمایی از سامانه ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی شهر

آقاجانی با اشاره به رونمایی از سامانه ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی شهر گفت: در این سامانه با آدرس اینترنتی http://etelaf-gilan.com علاوه بر ثبت نام نامزدهایی که خود تمایل دارند از مکانیزم شورای ائتلاف عبور کنند مردم نیز می توانند فردی را که دارای صلاحیت می دانند را معرفی کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: در پایان ثبت نام داده های این افراد توسط مجمع نیروی انقلابی مورد بررسی و سپس تحت نظرسنجی مردمی قرار می گیرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد جواد صفری
ارزوی موفقیت برای این ائتلاف دارم وتازمانیکه در راستای مسیر ولی فقیه باشد مورد حمایت من وهمه وابستگانم خواهند بود
ناشناس در پاسخ به محمد جواد صفری
منظورتان از وابستگان چیست؟ اقوام و آشنایان ؟ یا جز بچه های بالایی؟
در حاشیه