افزایش توزیع مرغ گرم در گیلان جهت تعادل بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: توزیع مرغ گرم برای تعادل قیمت در بازارهای استان افزایش می یابد.

افزایش توزیع مرغ گرم در گیلان جهت تعادل بازار

به گزارش ۸دی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به افزایش توزیع روزانه ۱۰ تن مرغ گرم در گیلان اشاره کرد و افزود: توزیع مرغ گرم در بازارهای استان دو بار در روز به صورت صبح و عصر انجام می شود تا قیمت این محصول در بازار کنترل شود.

فرهاد دلق پوش با بیان اینکه مردم نگران کمبود مرغ در بازارهای استان نباشند گفت: توزیع مرغ گرم در گیلان در روز از ۲۰۰ تن به ۲۶۰ تن رسیده است و تا پایان سال هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر تشدید نظارت بر بازار مرغ و انجام گشت‌های مشترک بازرسان سازمان صمت، تعزیرات، اتاق اصناف و دامپزشکی تصریح کرد: برخی سودجویی ها در انتقال مرغ به خارج از استان و یا قطعه بندی غیرقانونی مرغ وجود دارد که با آنها به شدت برخورد می شود.

رئیس سازمان صمت گیلان با تأکید بر اینکه خروج مرغ زنده از خروجی های استان ممنوع است، تصریح کرد: مردم نگران نباشند تخصیص شعب ویژه در تعزیرات برای رسیدگی به تخلفات مرغ و بررسی خارج از نوبت پرونده‌ها در دستور کار قرار دارد.

فرهاد دلق پوش با اشاره به مصوبه ستاد تنظیم بازار گیلان در زمینه استقرار بازرسان مقیم در کشتارگاه‌ها، گفت: توزیع مرغ منجمد با مجوز ستاد تنظیم بازار کشور از نیمه دوم اسفند آغاز خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه