رئيس پليس راه گیلان خبر داد:

آموزش اصول صحیح عبور و مرور از طریق شبکه شاد به دانش‌آموزان

رئیس پلیس راه گیلان از توافق با آموزش و پرورش گیلان در راستای آموزش اصول صحیح ترافیکی عبور و مرور از طریق کانال اطلاع‌رسانی شبکه شاد به دانش‌آموزان خبر داد.

آموزش اصول صحیح عبور و مرور از طریق شبکه شاد به دانش‌آموزان

به گزارش ۸دی، سرهنگ “جاورصفاری” در نشست تعاملی با “محمد رحیمی” مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: آموزش و پرورش به واسطه در اختیار داشتن دانش آموزان و معلمان از بالاترین ظرفیت برای فرهنگ‌سازی رفتارهای ترافیکی برخودار است و نباید از آن غافل شد.
وی افزود: باتوجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان و عدم دسترسی به دانش‌آموزان، طبق توافق صورت گرفته با آموزش و پرورش گیلان، اصول صحیح ترافیکی عبور و مرور از طریق کانال اطلاع‌رسانی شبکه شاد به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.
رئیس پلیس راه استان گیلان در ارتباط با جزئیات این طرح گفت: در این طرح موضوعات ترافیکی در قالب تیزر و انیمیشن‌های جذاب متناسب با شرایط سنی کودکان تهیه و به آموزش و پرورش ارائه داده می‌شود تا از آن طریق در اختیار مدیران مدارس و سپس دانش آموزان قرار گیرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: آموزش و فرهنگ‌سازی در بین آحاد جامعه یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است که در این راستا با همکاری دیگر سازمان‌های متولی آموزش از همه ظرفیت‌های موجود استفاده ‌می‌شود.
سرهنگ صفاری خاطرنشان کرد: با همکاری و همراهی آموزش و پرورش و با استفاده گسترده از ظرفیت شبکه شاد، فرهنگ صحیح ترافیک درکودکان و دانش آموزان نهادینه می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه