رئيس پليس راه گیلان خبر داد:

تصادف مرگبار در محور سنگر به سیاهکل+ عکس

رئیس پلیس راه گیلان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با خودروهای سواری کوئیک و پراید در محور سنگر به سیاهکل ۲ نفر مجروح شدند و ۳ تن هم جان خود را از دست دادند.

تصادف مرگبار در محور سنگر به سیاهکل+ عکس

به گزارش هشت‌دی، جاور صفاری امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور سنگر به سیاهکل، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه نیسان که در محور سنگر به سمت شهرستان سیاهکل در حال تردد بوده با ۲ خودرو سواری کوئیک و پراید برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در این حادثه راننده ۳۴ ساله پراید در صحنه تصادف فوت و ۳ نفر از سرنشینان این خودرو و راننده سواری کوئیک نیز به‌ شدت مجروح و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: متاسفانه با توجه به شدت جراحات وارده ۲ سرنشین ۲ و ۲۶ ساله سواری پراید در بیمارستان جان باختند.

صفاری در پایان علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ راننده نیسان اعلام کرد از مردم خواست ضمن خودداری از عجله و شتاب هنگام رانندگی، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه