امام جمعه خمام:

مردم در ۲۲بهمن وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند

حجت‌الاسلام اسدالله‌زاده با اشاره به برپایی کاروان‌های خودرویی و موتوری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اذعان کرد: مردم ما چندین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌اند و با حضور حماسی‌ وفاداری خود را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داده‌اند.

مردم در ۲۲بهمن وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده امام جمعه خمام با اشاره به سیاست قطعی و شفاف ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی ها اظهار کرد: سیاست ما همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار همافران نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ماه فرمودند: « لغو همه تحریم ها توسط امریکا و راستی آزمایی آن توسط ایران اسلامی و آنگاه بازگشت ایران اسلامی به تعهدات برجامی است.

امام جمعه خمام با بیان اینکه مدیران ارشد و میانی ایران اسلامی باید بدانند که هر صدایی غیر از این نقشه راه، صدای دشمن را بازتاب داده است و پیام ضعف را برای دشمن مخابره نموده است گفت: برخی می‌گویند حالا که دولت آمریکا عوض شده و آن ها حاضر شده‌اند با شروطی به برجام برگردند و اوضاع اقتصادی مردم بهبود پیدا کند، چرا ما باید تعلل کنیم؟! اما مردم نیز می‌بایست بدانند اینکه رهبر معظم انقلاب می فرماید این ما هستیم که حق شرط گذاری برای آمریکایی ها را داریم، نه آنها!!! بر گرفته از منطق انقلابی ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام اسدالله‌زاده تصریح کرد: دنیا باید بداند که ایران اسلامی هیچگاه اهل جنگ نبوده و نخواهد بود ولی در مقابل تعدی دشمنانش نیز ضعیف نبوده و نخواهد بود و اگر کسی بخواهد چشم چپ به ایران اسلامی داشته باشد عقوبتش، پشیمان کننده خواهد بود.

 وی با اشاره به برپایی کاروان‌های خودرویی و موتوری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اذعان کرد: مردم ما چندین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌اند و با حضور حماسی‌ وفاداری خود را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه