دولت هزارمیلیارد تومان خارج از ردیفها به مسکن محرومان اختصاص داد

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: علاوه بر ردیف های عادی و جاری یک هزار میلیارد تومان برای کمک به مسکن و پروژه های عمرانی مربوط به مددجویان و محرومان از سوی سازمان برنامه و بودجه اختصاص یافت.

دولت هزارمیلیارد تومان خارج از ردیفها به مسکن محرومان اختصاص داد

به گزارش ۸دی، محمد باقر نوبخت در مراسم بهره برداری از ۱۶۰ واحد مسکن مددجویی گیلان در روستای گرمفام رشت افزود: از این رقم ۷۰۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه های عمرانی مربوط به نیازمندان و محرومان و یتیمان و یا طرح هایی است که در برخی مناطق محروم ساخته می شود.

وی عنوان کرد: علاوه بر اعتبارات مستمر که به صورت قانونی به کمیته امداد امام (ره) برای تامین مسکن محرومان داده است، توافقی با این نهاد و بنیاد مسکن صورت گرفته است و سازمان برنامه و بودجه نیز از این اقدام حمایت مالی و پشتیبانی می کند.

وی افزود: در واقع با تفاهم نانوشته ای در کشور بین بنیاد مسکن، کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه زمینه ساخت مسکن مددجویی و محرومان فراهم شده است.

نوبخت اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) محرومان بدون مسکن را شناسایی می کند و بنیاد مسکن منازل مسکونی را احداث و سازمان برنامه و بودجه پشتیبانی ساخت را انجام می دهد که در همین راستا، ظرف ماه های گذشته دهها هزار واحد مسکن مددجویی و محرومان تحویل شده است و امید است این روش و سیره ادامه یابد.

نوبخت با اشاره به انجام پروژه لوله کشی گاز ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان گیلان تصریح کرد: تلاش بر آن است،  برای گازرسانی در داخل خانه ها نیز در کنار دستگاه ها باشیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: در سراسر کشور عمران و آبادانی در حال انجام است و امیدواریم آنچه که در توان مالی ماست در راستای اهدافی که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب برای ما ترسیم کرده اند، به انجام رسانده و نسبت به رفع محرومیت ها عملکرد موثر داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه