دانش آموزان گیلان برای شرکت در جشنواره سفیران سلامت دعوت شدند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان از دانش آموزان استان برای شرکت در پنجمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی دعوت کرد.

دانش آموزان گیلان برای شرکت در جشنواره سفیران سلامت دعوت شدند

به گزارش ۸دی، امیر سراجی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان اظهار کرد: خودمراقبتی، بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری های واگیر “کووید ۱۹، آنفلوآنزا و سرماخوردگی” و غیرواگیر، ترویج فرهنگ تغذیه سالم و ریز مغذی ها با رویکرد افزایشی سیستم ایمنی بدن در شرایط بیماری کووید ۱۹، نقش محیط زیست و راه های حفاظت از آن از جمله “تفکیک پسماند تر، خشک و بازیافت” و اهمیت ورزش و تحرک بدنی در سلامت از موضوعات این جشنواره است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان ابتدایی دوره اول برای شرکت در این جشنواره می توانند در موضوع بهداشت فردی و تغذیه سالم نقاشی و پیام بهداشتی ارایه دهند، اضافه کرد: برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی موضوع بهداشت فردی، تغذیه سالم و تفکیک زباله و پسماند در نظر گرفته شده که می توانند نقاشی، پیام بهداشتی و نامه ای به کرونا ویروس ارایه دهند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: دانش آموزان متوسطه دوره اول می توانند با موضوع بهداشت فردی، عوارض چاقی و تغذیه سالم و بلوغ نقاشی، پیام بهداشتی، نامه ای به کرونا ویروس و خاطره نویسی در این جشنواره شرکت کنند.

وی بیان داشت: دانش آموزان متوسطه دوره دوم نیز در موضوع بهداشت فردی، تغذیه سالم، مدیریت خشم، استرس و سلامتی نقاشی، پیام بهداشتی و نامه ای به کرونا ویروس، خاطره نویسی و کاردستی ارایه دهند.

سراجی فرصت شرکت در پنجمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی را تا سی ام ماه جاری عنوان کرد و اظهار داشت: دانش آموزان با مراجعه به سامانه همگام مدرسه www.hamgam.medu.ir برای ارایه آثار در این جشنواره اقدام کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه