دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید واقعه ۵۸ انزلی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و هیئت همراه به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با خانواده شهید محمدتقی شفیعیان دیدار کردند.

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید واقعه ۵۸ انزلی

به گزارش ۸دی،امیرهوشنگ بحری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی و هیئت همراه  به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با خانواده شهید محمدتقی شفیعیان از شهدای واقعه خونین مهر سال ۵۸ بندرانزلی، دیدار و گفتگو کردند.

دیدار با خانواده شهدا باید منظم باشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در این دیدار اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه، مدیون و مرهون خون شهدا و ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان و ایثارگران این مرزوبوم است.

امیرهوشنگ بحری افزود: ارزش و جایگاه والای شهدای انقلاب اسلامی بر همگان واضح و روشن بوده و در همین راستا، این سومین دیدار با خانواده شهدا و جانبازان این شهرستان است که باید این دیدارها به‌صورت منظم انجام پذیرد تا بتوانیم حوادث دوران انقلاب، تجربیات و خاطرات جنگ تحمیلی و ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران را به نسل جوان جامعه به‌ویژه نسل جوان و تحصیل‌کرده جامعه دانشگاهی انتقال دهیم.

وی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران را وظیفه خود می‌دانیم، عنوان کرد: بر خود وظیفه می‌دانیم در جمع خانواده شهدا حضور یافته و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفته و برای حل مشکلات تلاش کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی اضافه کرد: دو تن از فرزندان شهید شفیعیان از دانشجویان این واحد دانشگاهی هستند و این موضوع مایه مباهات و افتخار مجموعه این واحد دانشگاهی است.

شهید محمدتقی شفیعیان از شهدای وقایع خونین مهر ۵۸ شهرستان انزلی، ۲۳ مهر ۵۸ و در جریان درگیری با نیروهای ضدانقلاب به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از گذشت حدود سه ماه به‌دلیل شدت جراحات وارده به خیل عظیم شهدا پیوست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه