اختصاص هزار میلیارد ریال اعتبار به مدیریت بحران گیلان

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۲۲۰طرح عمرانی برای مدیریت بحران و حوادث طبیعی در این استان تخصیص یافته است.

اختصاص هزار میلیارد ریال اعتبار به مدیریت بحران گیلان
به گزارش ۸دی، امیر مرادی در جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرداری بندر مرزی آستارا گفت: بیشتر طرحهای مدیریت بحران برای اجرا در غرب استان گیلان مصوب شده و فرمانداران، شهرداران و دستگاه های اجرایی متولی، قطعا باید برای مهار و مدیریت بحران های احتمالی آمادگی کامل داشته باشند.
مرادی تصریح کرد: از مجموع اعتبار مصوب در استان گیلان، ۷۰میلیارد ریال برای اجرای ۲۰طرح حوزه مدیریت بحران در شهرستان مرزی بندر آستارا تخصیص یافته  است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران گیلان گفت: تا پایان سال ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در آماده باش کامل به سر می برند و تقویت تجهیزات و امکانات مدیریت بحران در شهرستان های گیلان در دستور کار قرار دارد.
فرماندار آستارا هم در این جلسه گفت: با افزایش بارش ها، آبهای سطحی در خیابانها و معابر شهرهای آستارا و لوندویل جاری شده و برای هدایت آن قطعا نیاز به برنامه ریزی مناسب داریم.
عباس صابر اضافه کرد:متاسفانه خودروهای سنگین راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا برای مدیریت بحران کافی نیست و راهداران ما علاوه بر معابر آستارا، نگهداری ۷۰درصد راه های اصلی تالش را نیز بر عهده دارند و قطعا باید تجهیز ماشین آلات راهداری در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.
نماینده عالی دولت در آستارا افزود: با آغاز فصل کشاورزی در تامین آب زراعی با مشکل مواجه خواهیم شد و لایروبی آب بندان ها برای تامین آب کشاوزی و اختصاص اعتبار برای تکمیل سد لاستیکی آستارا ضروری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه