گلوله باران یک طلا فروشی توسط دزدان قاتل در سیرجان/۶کشته و زخمی

سرقت مسلحانه در سیرجان یک کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ۸دی،یک طلافروشی در سیرجان مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت در این حمله پسر صاحب طلافروشی به قتل رسید . ۵ نفر به شدت مجروح شدند.

۵ مجروح حادثه سرقت مسلحانه همچنان در بیمارستان بستری هستند.

شاهدان عینی از متواری شدن سارقین خبر می‌دهند.

اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان اعلام کرد: ساعتی قبل سارقان مسلح قصد سرقت از یک طلافروشی در خیابان امام (ره) سیرجان را داشتند که با اقدام هوشمندانه صاحب طلافروشی و حضور به موقع پلیس، این سرقت نافرجام ماند و سارقان از محل متواری شدند.

منابع محلی سیرجان از حمله مسلحانه طلافروشی خبر داده اند. تا لحظه مخابره این خبر مقام رسمی از به قتل رسیدن فردی در این حادثه خبر نداده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
وای پسر اقای رحایی
ناشناس در پاسخ به
ریاحی منظورت بود؟
ناشناس در پاسخ به
واقعا حیف این جوون کاش تمام طلاها رو برده بودن اما پسرش زنده بود
ناشناس
طلافروشی ریاحی بوده پسرش فوت شده توی درگیری
دانایی رمز امنیت
متاسفانه یا طلافروشها معنی سیستم ضد سرقت مسلحانه را نمیدانند و سوار موج تبلیغات دزدگیر و مه ساز میشوند و یا میدانند ولی به خاطر پول به خودشون و خانوادشون ظلم میکنند، چون دوربین، دزدگیر و مه ساز هیچچچ کاری در مقابل سارقین مسلح انجام نمیدن چرا که اولا سارقین گاگول نیستند و فکر همه این اسباب بازیها را از قبل کردند و دوم اینکه سارقین استرس شدیدی دارند که با صدای آژیر یا به کار افتادن مه ساز عصبی خواهند شد و شروع بله شلیکهای کور میکنند، پس با ماشالله صدای آژیرمون چقدر بلنده و مه سازمون چه دودی میکنه و انشالله که دزدان صدای آژیر را بشنون یا مه ساز کار بیفته فرار میکنند که نمیشه جلوی سارقین مسلح که آماده انجام هر کاری برای سرقت و گیر نیفتادن هستند گرفت، بلکه باید سیستم ضد سرقت مسلحانه گاردمن که مخصوص مقابله با سارقین مسلح که از قبل فکر همه جا را کردند و آماده کشتن هم هستند طراحی شده نصب باشه که نه تنها یک قطره خون از دماغ کسی نیاد بلکه حتی یک تیکه طلا هم سرقت نشه.
در حاشیه