فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد:

توزیع بیش از ‌هزار بسته حمایتی در طرح شهید سلیمانی در آستارا

قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی، یک‌هزار و ۲۵۰ بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان آستارا توزیع شد.

توزیع بیش از ‌هزار بسته حمایتی در طرح شهید سلیمانی در آستارا

به گزارش ۸دی، بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: در اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از ابتدای آذرماه سال جاری در آستارا آغاز شد، یک‌هزار و ۲۵۰ بسته حمایتی و معیشتی بین خانواده‌های دارای بیمار کووید ۱۹ و نیازمندان شهرستان آستارا توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه این بسته‌های حمایتی و معیشتی شامل حبوبات، برنج، رب گوجه، مرغ، روغن و سایر اقلام غذایی بود که بین خانواده‌های دارای بیمار کرونا ویروس و نیازمند شهرستان توزیع شد، افزود: ارزش هر بسته حمایتی و معیشتی توزیع شده ۳۵۰ هزار تومان است.

وی به حمایت نقدی از ۱۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در قالب طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: از سوی سپاه قدس گیلان در مجموع ۱۱ میلیون تومان به این افراد کمک شد.

قنبری با بیان‌اینکه همچنین در قالب طرح شهید سلیمانی هفت ‌هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کووید ۱۹ توزیع شد، اظهارکرد: برای تهیه این تعداد غذای گرم ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: در طرح شهید سلیمانی ۱۴۵ هزار عدد ماسک نیز بین شهروندان آستارایی توزیع شد.

قنبری با اشاره به اینکه بسته‌های حمایتی، غذای گرم و اقلام بهداشتی به همت سپاه ناحیه، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیرین تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کووید ۱۹ توزیع شد،خاطرنشان‌کرد: علاوه بر این اقدامات، بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج وخیرین در پرداخت هزینه بستری و خرید دارو بیماران کووید ۱۹ نیز مشارکت داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه