سه گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی والیبال ساحلی دعوت شدند

یک مربی و دو بازیکن از گیلان به مرحله جدید اردوهای تیم ملی والیبال ساحلی دعوت شدند.

سه گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی والیبال ساحلی دعوت شدند

به گزارش ۸دی، مرتضی ورزلدوست، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: از سوی مسئولان کادر فنی تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان کشور زبده ترین ورزشکاران این رشته به اردوی تیم ملی دعوت شدند که صابر هوشمند و سید ارشیا اکبری دو بازیکن گیلانی اهل شهرستان رودسر نیز، جزو دعوت شدگان هستند.

مرتضی ورزلدوست افزود: این دو بازیکن شایسته و ارزنده والیبال ساحلی گیلان به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز ۲۹ بهمن ماه  در مرحله جدید اردوی تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان کشور در بندر خمیر استان هرمزگان حضور یابند.

وی ادامه داد: صابر هوشمند و سید ارشیا اکبری دو بازیکن والیبال ساحلی گیلان به همراه سایر ورزشکاران حاضر در اردو  باید تا روز نهم اسفند ماه، تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان کشور دنبال کنند و امیدواریم که در نهایت هر دو بازیکن گیلانی به عضویت تیم ملی در آیند.

وی بیان کرد: همچنین از سوی مسئولان والیبال ساحلی ، مازیار هوشمند یکی از مربیان ارزشمند استان گیلان به عنوان مربی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور انتخاب شد تا هنگام تشکیل اردوی تیم ملی، به عنوان یکی از مربیان در این اردو حضور یابد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد:  گیلان یکی از استان های برتر در رشته والیبال ساحلی در کشور بشمار می رود که بازیکنان و مربیان این استان، حضور چشمگیر و فعالی در تیم های ملی رده های سنی مختلف دارند و همچنین در رقابت های مختلف کشوری و بین المللی ، همواره شاهد درخشش ورزشکاران گیلانی هستیم.

در این بازی هر تیم دارای دو بازیکن می باشد و فقط کاپیتان حق دارد که درخواست زمان استراحت بدهد.بازیکنان هرجای زمین که دوست داشته باشند می توانند بایستند.

والیبال ساحلی ( Beach volleyball) یک ورزش المپیکی است که بر روی شن و با مقرراتی مشابه والیبال برگزار می‌شود. در مسابقات رسمی والیبال ساحلی هر تیم از دو بازیکن تشکیل می‌شود و مربی و بازیکن ذخیره نیز حضور ندارند. اما در مسابقات تفریحی و غیر رسمی معمولاً تیم‌ها با بیش از دو بازیکن تشکیل می‌شوند.

در این بازی هیچ تعویضی صورت نمی گیرد بازیکن ذخیره ای وجود ندارد. در صورتی که بنا به هر دلیلی یک از دو بازیکن مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد مطابق قوانین بازی ۲ بر صفر به سود تیم مقابل به پایان خواهد رسید. همانند والیبال داخل سالن در مسابقات والیبال ساحلی هم از یک سر داور، یک کمک داور و دو داور خط تشکیل شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه