شهردار صومعه سرا مطرح کرد:

ساماندهی دستفروشان در شهر صومعه سرا

شهردار صومعه سرا با اشاره به ساماندهی دستفروشان برای جلوگیری از ایجاد سد معبر، بازارچه ای راه اندازی و دستفروشان به این مکان منتقل خواهند شد.

ساماندهی دستفروشان در شهر صومعه سرا

به گزارش ۸دی،میثم کیانی فرد عصر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه صومعه سرا با اشاره به رکود اقتصادی، کسری بودجه و کاهش چشمگیر درآمد شهرداری‌های کشور با توجه به ویروس کرونا، اظهار کرد: متأسفانه در پرداخت حقوق پرسنل با مشکل مواجه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات و پروژه‌های در دست اجرای شهرداری صومعه سرا، تصریح کرد: هشت کیلومتر از معابر شهری در قالب ۴ کوچه در دست آسفالت و روکش است.

کیانی فرد در ادامه به زیبا سازی مبلمان شهری اشاره کرد و افزود: رنگ‌آمیزی جداول، روشنایی معابر اصلی و راه‌اندازی برج نور پارک ابریشم از جمله برنامه‌های در حال اجرای شهرداری است.

شهردار صومعه سرا با اشاره به موضوع پسماند و تفکیک زباله از مبدا، گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم با اطلاع رسانی که از نهاد شهرداری در چند روز آینده انجام می‌شود زباله‌های خود را رأس ساعت اعلام شده در محل مورد نظر برای حفظ و نظافت شهری قرار داده و با مجموعه شهرداری همکاری لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ناوگان خودروهای سبک شهرداری صومعه سرا به روز رسانی شده است، افزود: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان چندین دستگاه خودرو خریداری و به ناوگان حمل و نقل، آتش نشانی و جمع آوری زباله شهرداری صومعه سرا اضافه شده است.

کیانی فرد با اشاره به اینکه ساختمان آتش نشانی شماره ۲ به سقف بندی رسیده است، تصریح کرد: تا پایان امسال ایستگاه شماره ۲ به بهره برداری می‌رسد.

شهردار صومعه سرا در ادامه به سد معبرها و اعتراضات مردمی اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم بازارچه در این شهرستان برای رفع سد معبر راه اندازی کنیم و همه دستفروشان را به آن مکان انتقال دهیم.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه