فائزه و محسن و “دیگه تمومه ماجرا”

 محسن مهدیان، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: اختلاف علنی خواهر فائزه و برادر محسن را دست کم نگیرید. این اختلاف علنی نشانه است بر اینکه: “اصلاح طلب و اصولگرا دیگه تموم ماجرا.”

به گزارش ۸دی، محسن مهدیان، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: اختلاف علنی خواهر فائزه و برادر محسن را دست کم نگیرید. این اختلاف علنی نشانه است بر اینکه: “اصلاح طلب و اصولگرا دیگه تموم ماجرا.”

دوقطبی موهوم اصلاح طلب-اصولگرا درحال مضمحل شدن است. فقط اهل سیاست باور نکردند. تنها دوقطبی اصیل دوگانه انقلابی و ضدانقلابی است.

دوخط تعریف دوقطبی:

وقتی می گوئیم انقلابی یعنی یک طیف. طیفی که سوپر انقلابی ها یک سرش هستند و آدم های بی اعتنا به انقلاب آنسوی دیگر. ضدانقلاب نیز کسی نیست جز آنکه مقابل انقلاب صریحا شمشیر می کشد؛ سخت و نرم.

اما ثمرات این دوگانه چیست؟

یکم. اکثریت مردم و اهل سیاست از هر قماش انقلابی اند. آدم ها به هر بهانه ای حذف نمی شوند.

دوم. دشمن اصلی گم نمی شود و مجنون وار خودزنی نمی کنیم.

سوم. معیار حق و باطل روشن می شود و معیار نقد گروها و جریانات داخلی، بعد و قرب شان به دو سر طیف می شود.

چهارم. اصولگرای ریاکار و منافق رسوا می شود چون دیگر دوگانه ای با اصلاحات ندارد که کاسبی کند.

پنجم . اصلاح طلبی تعیین تکلیف می شود و “لتغربلن غربله”. چه بخواهند و چه نخواهند.

سالها پیش که با جمعی با خاتمی دیدار کردیم، پرسیدم شما که تقلب ۸۸ را قبول نداری چرا اعلام نمی کنی؟ گفت «بخاطر پایگاه اجتماعی. پایگاه من از رقاصه های هستند تا انقلابی ها. باید حفظ شان کرد.» راست می گفت. طی سالیان دراز اصلاح طلب ها با مواضع دوپهلو توانستتند خود را اپوزسیون داخل نظام جا بزنند و آرای سیاه و ضدانقلاب را هم از آن خود کنند. اما تمام شد.

امروز رسانه های ضدانقلاب بیشتر اصلاح طلب ها را دست می اندازند که به مخاطب خود بفهماند دنبال معترضان فیک نباشند.

دوقطبی انقلابی ضدانقلابی برای اصلاح طلب ها برکت است اگر بفهمند. باید تکلیف شان را روشن کنند. یا موضع ضدانقلابی می گیرند و خلاص و یا می مانند و جانب حق می گیرند.

آخرالزمان دوران خالص سازی است. سالها پیش رهبرانقلاب گفت تنها دوقطبی اصیل انقلابی وضدانقلابی است؛ گوش ندادیم. حالا به برکت شبکه های اجتماعی این غربالگری رقم خود. همه چیز عیان است و آشکار. میانه میدان کسی نمی تواند نقش بازی کند.

حرف تمام است.

هشت دی: بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه