رئیس دفتر سردار قاآنی در گلزار شهدای رشت مطرح کرد:

سردار سلیمانی به هیچ خط و جناح سیاسی وابسته نبود / ولایت‌پذیری محض ویژگی بارز سرباز ولایت

سردار “مهدی ایرانمنش” مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار سلیمانی به هیچ خط و جناح سیاسی وابسته نبود گفت: سردار سلیمانی رهبری را فصل الخطاب نظام می‌دانست و در جایی نوشته بود که همواره مطیع و سرباز ولایت باشید.

سردار سلیمانی به هیچ خط و جناح سیاسی وابسته نبود / ولایت‌پذیری محض ویژگی بارز سرباز ولایت

به گزارش ۸دی، سردار مهدی ایرانمنش امشب در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه بالاترین مقام شهادت، جهاد در راه خدا است اظهار کرد: مزد شهید مجاهد از سایر شهدا بالاتر است.

مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: خدا به شهید، مقام شفاعت می‌دهد و در مقام شهدا نیز درجاتی وجود دارد و مقام حضرت عباس به قدری بالا است که در قیامت تمام شهدا به آن غبطه می‌خورند.

وی با اشاره به اینکه شرط اول رسیدن به کمال، تهذیب نفس است بیان کرد: سردار سلیمانی با عمل خود در میدان و جهاد ۴۰ ساله و مجاهدت‌هایی که در طول دوران انقلاب متحمل شد توانست به کمال برسد.

سردار ایرانمنش با اشاره به علت محبوبیت سردار سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی تمام عمر خود را در مجاهدت و هجرت گذراند و پس از دفاع مقدس برای ایجاد امنیت در شهرها زحمات زیادی کشید.

همرزم شهید سردار سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی در تذهیب نفس، شب زنده داری، عبادت و ارادت به ائمه خصوصا حضرت زهرا بی نظیر بود تاکید کرد: هم اکنون منزل ایشان وقف برگزاری مجلس فاطمیه است و ایشان تاکید داشتند که سخنران و مداح این مراسمات باید حتما پیرو ولایت فقیه باشد و از مقام معظم رهبری اطاعت محض کنند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی رهبری را فصل الخطاب نظام می‌دانست و در جایی نوشته بود که همواره مطیع و سرباز ولایت باشید و خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی دائم الذکر بود و شب زنده داری می‌کرد.

سردار ایرانمنش با اشاره به رونمایی از کتاب زندگینامه شهید سلیمانی که توسط خود سردار سلیمانی به رشته تحریر درآمده است گفت: سردار سلیمانی در این کتاب به چگونگی آشنایی خود با انقلاب و سختی‌هایی که در این راه کشیده است اشاره می‌کند.

مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار سلیمانی به هیچ خط و جناح سیاسی وابسته نبود اظهار داشت: سردار همیشه از سیاسی بازی‌های رایج در رنج بود؛ اگر همه ما افکار سیاسی خود را در یک راستا قرار دهیم، هیچ مشکل اقتصادی در کشور نخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: نظر سردار سلیمانی در موضوعات هسته‌ای این بود که اگر ما تمام پیچ‌های هسته‌ای را باز کنیم باز هم دشمن دست از توطئه‌های خود برنمی دارد و باید با پرهیز از خام بودن، مواظب کشور باشیم زیرا هسته ای تنها بهانه است.

سردار ایرانمنش با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی از شهادت خود خبر داشت عنوان کرد: سردار سلیمانی بر حفظ نظام تاکید داشتند زیرا حفظ نظام از نماز نیز واجب‌تر است و دشمن در کمین است لذا باید مراقب بود.

مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: سردار سلیمانی از ریاکاری به در بود و ایشان در حال حاضر کاملاً برای مردم شناخته نشده زیرا بسیاری از اقدامات ایشان را نمی‌توان بیان کرد و ابعاد اقدامات و شخصیت ایشان برای آیندگان روشن می‌شود.

وی با اشاره به روایت سردار جعفری مبنی بر نوشتن نامه به محمد خاتمی رییس جمهور اسبق کشور، توسط سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی محافظه کار نبود و هیچگونه تهمت سیاسی به ایشان نمی‌چسبد و در جواب نامه‌ای که از ایشان درخواست ورود به عرصه ریاست جمهوری را داشت، گفته بود که یک سرباز ساده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه