انتشار اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی/تمدید مهلت ثبت نام در آزمون

با اعلام اصلاحات و شغل محل های جدید، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کشور سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

انتشار اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی/تمدید مهلت ثبت نام در آزمون

به گزارش ۸دی، براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ مهلت ثبت نام در  آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کشور سال ۱۳۹۹ تا پایان روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ تمدید شد.

بر این اساس آن دسته از متقاضیانی که تا ۲۱ دی نسبت به ثبت نام اقدام نکردند، تا پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ فرصت دارند با توجه به اصلاحات جدید دفترچه آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است و متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹  نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام کنند.

بنابراین متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات اطلاعیه، به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست و متقاضیان باید در زمان تعیین شده در آزمون ثبت نام کنند.

همچنین اصلاحات مربوط به شرایط اختصاصی شغل محل ها در نیز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه