۱۷ کرسی آزاد اندیشی مطالبه‌گری گیلان برگزار شد

معاون مطالبه‌گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: ۱۷ کرسی آزاد اندیشی مطالبه‌گری به صورت مجازی در استان گیلان برگزار شد.

۱۷ کرسی آزاد اندیشی مطالبه‌گری گیلان برگزار شد

به گزارش ۸دی،عبدالکریم علیزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت ثبت تجربیات موفق مطالبه گری در استان گیلان، اظهار کرد: گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر با شیوه ثبت تجربیات موفق مطالبه‌گری نقش به سزایی را در تبادل تجربیات برای مبارزه با فساد در حوزه اداری و اقتصادی دارند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۷ کرسی آزاد اندیشی با مشارکت جوانان انقلابی و مؤمن متخصص در شهرستان استان گیلان در سه ماهه گذشته، هدف از برگزاری این کرسی‌های آزاد اندیشی تبدیل مطالبه گری به گفتمان جاری جامعه اسلامی است چرا که معتقدیم مطالبه گری بسیاری از معضلات کشور را رفع می‌کند.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان به فعالیت گروه جهادی دارای مجوز در این استان اشاره کرد و گفت: برخی گروه‌های جهادی با تلاش مضاعف با ساختاری چابک در مقابله با فساد موفق عمل کرده اند و برخی دیگر از گروه‌ها نیز ز طرح‌ها عام المنفعه را در دستور کار دارد.

علیزاده با اشاره به فعالیت ۷۲ شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی گیلان، تصریح کرد: فعالیت این شوراها رصد می‌شود و شوراهای برتر در جشنواره جایزه فرهنگی سال استان گیلان انتخاب هیئت داوران و نظرات مردمی شناسایی و تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی را در ارتقای روحیه مطالبه گری مردم از مسئولان دارند، افزود: رسانه‌ها به عنوان یکی از ارکان و جمهوریت تلاش کنند تا با سوت زنی و مطالبه از مسئولان نقش مهمی را در سلامت اداری و اقتصادی جامعه ایفا کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه