بهترین نرم افزارهای حذف تبلیغات اندروید

اگر شما دارای گوشی اندرویدی هستید که بصورت ناخودگاه و به شکل بمب باران تبلیغات مزاحم پاپ آپ یا تصویری را برای شما نمایش می دهد ، ما در اینجا به بهترین برنامه های حذف تبلیغات گوشی اندروید اشاره نموده ایم.

بهترین نرم افزارهای حذف تبلیغات اندروید

به گزارش ۸دی، Adware نوعی نرم افزار است که برای نمایش تبلیغات روی صفحه شما طراحی شده است. اینها پرونده های مخرب هستند ، اما آسیب چندانی نمی بینند. ولی دستگاه شمارا را کند می کنند ، و این بستگی زیادی به نوع تبلیغی که در سیستم شما نصب شده است ، دارد.

نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم معمولاً بدون رضایت شما وارد رایانه یا تلفن هوشمند شما می شوند و سپس کل سیستم را با تبلیغات بمباران می کنند. اگر مدتی از رایانه ویندوز استفاده می کنید ، شاید بدانید که حذف نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم از رایانه بسیار آسان است ، اما وقتی صحبت از اندروید باشد ، کار سخت می شود.

کمبود انتخاب در مورد برنامه های حذف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم برای Android وجود دارد. بنابراین ، در این مقاله ، ما تصمیم گرفته ایم لیستی از بهترین برنامه های حذف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم برای Android را به اشتراک بگذاریم. این برنامه ها می توانند Adware مخفی را از دستگاه Android شما پیدا کرده و حذف کنند.

۱. Avast Antivirus
آنتی ویروس Avast یکی از برنامه های امنیتی پیشرو برای اندروید است که در فروشگاه Google Play موجود است. آنتی ویروس Avast همه چیزهایی را که شما برای محافظت از تلفن هوشمند اندرویدی خود نیاز دارید ، به کاربران مصرف کننده ارائه می دهد. از مسدود کننده تماس گرفته تا ابزارهای امنیتی ، آنتی ویروس Avast همه چیز دارد. جالب ترین چیز در مورد آنتی ویروس Avast ویژگی محافظ وب آن است که لینک های آلوده به بدافزارها ، تروجان ها ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و جاسوس افزارها را مسدود می کند.

۲. Kaspersky Mobile Antivirus
آنتی ویروس Kaspersky Mobile یکی دیگر از برنامه های امنیتی قدرتمند اندروید در این لیست است که می تواند بدافزار ، نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم ، جاسوسی را از دستگاه شما حذف کند. بهترین چیز در مورد آنتی ویروس Kaspersky Mobile ویژگی بررسی پس زمینه آن است که در زمان واقعی ویروس ها ، باج افزارها ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، تروجان ها را اسکن می کند. نه تنها این ، بلکه آنتی ویروس Kaspersky Mobile همچنین قابلیت ردیابی تلفن ، ضد سرقت ، قفل برنامه ، ویژگی های ضد فیشینگ را نیز ارائه می دهد.

۳. ۳۶۰ Security
۳۶۰ Security یکی دیگر از برنامه های امنیتی برتر Android است که در حال حاضر توسط میلیون ها کاربر استفاده شده است. ۳۶۰ Security ابزاری قدرتمند برای از بین بردن ویروس فراهم می کند که می تواند بدافزارها ، آسیب پذیری ها ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و تروجان را اسکن و از بین ببرد. نه فقط این ، بلکه ۳۶۰ Security همچنین چند ابزار بهینه سازی Android مانند تقویت کننده سرعت ، پاک کننده فایل های بی مصرف و غیره را در اختیار کاربران قرار می دهد ، بنابراین ، ۳۶۰ Security یکی دیگر از بهترین ابزارهای حذف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم اندروید است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

۴. Malwarebytes Security
Malwarebytes برای تلفن های هوشمند اندروید نیز موجود است و می تواند نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم ، بدافزار ، پاپ آپ های مزاحم را از دستگاه شما پیدا و حذف کند. نکته جالب در مورد Malwarebytes Security این است که تمام فایل ها و برنامه ها را برای حذف نرم افزارهای مخرب ، نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم یا PUP جستجو می کند. نه تنها این ، بلکه Malwarebytes Security همچنین می تواند باج افزار را قبل از اینکه بتواند دستگاه شما را قفل کند ، تشخیص و از بین ببرد.

۵. Norton Security and Antivirus
Norton Security and Antivirus یکی دیگر از بهترین برنامه های محافظت در برابر امنیت و محافظت از ویروس موبایل است که در فروشگاه Google Play موجود است. Norton Security and Antivirus به محافظت از تلفن اندرویدی شما در برابر تهدیدهایی مانند برنامه های مخرب ، تماس های کلاهبرداری ، سرقت و غیره کمک می کند. ابزار حذف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم در نسخه رایگان نورتون موجود نیست ، اما اگر برنامه را خریداری کنید، می توانید از مزایای آن استفاده کنید. برخی از ویژگی های اضافی مانند امنیت Wifi ، هشدار در زمان واقعی ، محافظت از وب ، حذف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، محافظت از باج افزار و غیره را ارائه می دهد.

۶. Popup Ad Detector
خوب ، Popup Ad Detector در واقع ابزاری برای حذف آگهی نیست ، اما می تواند به شما بگوید کدام برنامه باعث نمایش پاپ آپ مزاحم می شود. Popup Ad Detector پنجره تبلیغاتی تبلیغات پاپ آپ را مسدود نمی کند ، اما به سادگی برنامه هایی را نشان می دهد که به عنوان تبلیغاتچی عمل می کنند. پس از تشخیص ، می توانید برنامه را از تلفن هوشمند اندرویدی خود حذف کنید.

۷. MalwareFox Anti-Malware
MalwareFox Anti-Malware یک برنامه نسبتاً جدید ضد بدافزار است که در فروشگاه Google Play موجود است. سازندگان آن در گوگل پلی ادعا می کنند که این برنامه می تواند ویروس ها ، نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم ، جاسوس افزارها ، تروجان ها ، keylogger ها و پاپ آپ ها و غیره را حذف کند. نتایج اسکن سریع است و قطعاً بهترین برنامه حذف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم است که می توانید از آن استفاده کنید.

۸. Norton Clean, Junk Removal
خوب ، Norton Clean ، Junk Removal اساساً یک برنامه بهینه ساز اندروید است ، اما یک مدیر برنامه قدرتمند را نیز ارائه می دهد. با مدیر برنامه Norton Clean ، Junk Removal ، می توانید برنامه های bloatware ، ناخواسته یا اسپم را حذف کنید. نه تنها این بلکه Norton Clean ، Junk Removal همچنین برنامه هایی را نشان می دهد که در سیستم شما تبلیغات نشان می دهند.

۹. AppWatch
AppWatch در واقع برنامه ای برای حذف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم نیست ، اما می تواند به شما کمک کند تا برنامه هایی را پیدا کنید که وظیفه نمایش تبلیغات در صفحه اصلی و قفل شما را دارند. این برنامه سیستم Android شما را اسکن می کند تا برنامه ای را پیدا کند که تبلیغات پاپ آپ در تلفن شما را نشان می دهد. با این حال ، شایان ذکر است که AppWatch تبلیغات پاپ آپ را در مرورگرهای وب نظارت نمی کند. بنابراین ، AppWatch یکی دیگر از بهترین ابزارهای حذف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم Android است که هم اکنون می توانید از آن برای شناسایی برنامه هایی که تبلیغات پاپ آپ را نشان می دهند استفاده کنید.

۱۰. AppBrain
AppBrain یکی از بهترین و برترترین برنامه های امنیتی اندروید است که در فروشگاه Google Play موجود است. نکته جالب در مورد AppBrain این است که این قابلیت را پیدا کرده است تا همه ناراحتی های برنامه های نصب شده روی گوشی شما مانند Push Notifications ، adware ، آگهی های مربوط به هرزنامه ها و غیره را تشخیص دهد.

 

بنابراین ، این گزینه ها بهترین برنامه امنیتی اندرویدی است که می توانید از آن برای حذف تبلیغات در اندروید خود استفاده کنید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد! آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. اگر برنامه دیگری را می شناسید ، از کادر نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه