شهرداری آستارا مدعی صعود شد/ تساوی ملوان در بوشهر/ باخت های چوکا دامه دارد

شهرداری آستارا با برد دو بر صفر مقابل خوشه‌طلایی ساوه به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر پیوست.

شهرداری آستارا مدعی صعود شد/ تساوی ملوان در بوشهر/ باخت های چوکا دامه دارد

به گزارش ۸دی،  شهرداری آستارا از زمانی که پایان رافت هدایتش را برعهده گرفته، روند رو به رشدی داشته و امروز هم در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ دسته اول برد ارزشمندی را به دست آورد.

شهرداری امروز در آستارا میزبان خوشه طلایی ساوه بود که در پایان با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست داد. گل‌های نماینده آستارا را در این مسابقه رضا فخری در دقیقه ۲۹ و بهزاد سلطانی در دقیقه ۴۵ به ثمر رساندند و زمینه ساز برد شدند. در نیمه دوم این مسابقه شاگردان وحید بیاتلو در خوشه‌طلایی تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند اما ره به جایی نبردند.

شهرداری آستارا با این برد ۱۳ امتیازی شد و در فاصله یک امتیازی تا صدر و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان در رده پنجم قرار گرفت. خوشه طلایی نیز ۳ امتیازی ماند و جایگاه هفدهم خود را تثبیت کرد تا همچنان شرایط پراسترسی داشته باشد.

شاهین بوشهر ۱- ملوان انزلی ۱
شاهین بوشهر در هفته هفتم لیگ دسته اول مقابل ملوان انزلی به تساوی یک بر یک رسید.

شاگردان فراز کمالوند امروز در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ یک فوتبال در خانه خود مقابل ملوان انزلی قرار گرفتند. شاهینی‌ها که هفته قبل شکست تلخی را در برابر پارس جنوبی جم پشت سر گذاشته بودند، امروز با انگیزه برد به زمین رفتند تا جایگاهشان را در جدول بهبود ببخشند اما در نهایت نتیجه تساوی برایشان به دست آمد.

در جریان تساوی یک بر یک شاهین و ملوان ابتدا خشایار زبرجد در دقیقه ۲۶ دروازه تیم پرستاره کمالوند را باز کرد. در ادامه شاهینی‌ها تلاش زیادی برای جبران انجام دادند اما با دفاع فشرده انزلی‌چی ها روبه رو شدند. با این حال در دقیقه ۵۳ روی یکی از حملات تیم شاهین، عیسی پرتو مدافع ملوان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقایق پایانی شاهین بوشهر فشار زیادی برای رسیدن به یک پیروزی خانگی انجام داد اما با بدشانسی موقعیت‌های این تیم هدررفت تا بازی با تساوی به پایان برسد.

با این نتیجه شاهین ۱۱ امتیازی شد و در فاصله ۳ امتیازی با صدر در رده نهم قرار گرفت. شاگردان مازیار زارع در ملوان هم با ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفتند.

مس کرمان یک چوکا تالش صفر
مس کرمان با پیروزی یک بر صفر مقابل چوکا در یک دیدار سخت و جنجالی موفق شد به روند موفقیت آمیز خود در لیگ یک ادامه بدهد.

، شاگردان رضا مهاجری امروز خیلی زود و توسط پیمان میری مهاجم اسم و رسم دار خود در دقیقه ۳ به گل رسیدند و تا لحظات پایانی این نتیجه را حفظ کردند تا با ۱۴ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار بگیرند در عین حال چوکا نیز در هفته گذشته در خانه مغلوب هوادار شده بود، دومین شکست متوالی را این بار در جایی دور تر از خانه تجربه کرد.

در دقایق پایانی بازی علی لطیفی سرمربی چوکا روی یک صحنه ی خطای پشت محوطه جریمه تیمش را از زمین بیرون کشید و ۵ دقیقه بازی را متوقف کرد و اتفاقی که باعث شد در نهایت یکی از اعضای کادر فنی مس کرمان نیز از زمین اخراج بشود.

مس کرمان با این پیروزی حالا هم رده سایر تیم‌های ۱۴ امتیازی جدول یعنی هوادار و پارس جم دارد و با توجه به شکست پارسی ها تیمها با تفاضل گل از یکدیگر فاصله گرفتند و البته هوادار با حکم انضباطی هفته گذشته فعلا شرایطی بهتر از دیگران دارد در رده اول است و تیم مس در رده سوم قرار دارد در آن سو هم تیم چوکا در رتبه‌های پایانی جدول باید سر و سامانی به وضعیت خود ببخشد و از منطقه ی سقوط دور بشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه