فرمانده انتظامی گیلان:

مقابله با سرقت و برهم زنندگان نظم جامعه در دستور کار پلیس قرار دارد

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کاهش سرقت‌ها و تامین امنیت شهروندان مطالبه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) از نیروی انتظامی است خاطرنشان کرد: مقابله و مبارزه با سرقت و برهم زنندگان نظم جامعه در دستور کار پلیس قرار دارد.

مقابله با سرقت و برهم زنندگان نظم جامعه در دستور کار پلیس قرار دارد

به گزارش ۸دی، سردار “عزیزاله ملکی” در جلسه کمیسیون مبارزه با سرقت که در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت با حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی برگزار شد اظهار داشت: ماموران پلیس باید قدردان پیام تبریک و رضایتمندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از نیروی انتظامی در هفته ناجا باشند.
وی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می‌کند افزود: ترور شهید “محسن فخری‌زاده” این دانشمند برجسته کشور، بیانگر آن است که دشمن برای خدشه دار کردن نظام از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به توطئه دشمنان در استفاده از اراذل و اوباش، مخلان نظام اقتصادی و هنجارشکنان برای برهم زدن امنیت روانی جامعه افزود: نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان نظم عمومی و اقتصادی بدون اغماض و به صورت قاطع برخورد می‌کند.
وی با بیان اینکه افزایش سرقت می‌تواند اعتماد مردم نسبت به پلیس را سلب کند خاطرنشان کرد: پلیس گیلان در شش ماهه نخست سال جاری در حوزه پیشگیری رتبه اول و در حوزه کشفیات رتبه سوم را در سطح کشور کسب کرده که این موضوع باعث افزایش بیش از پیش اعتماد شهروندان به پلیس می‌شود.
سردار ملکی تخریب و تضعیف نیروی انتظامی در فضای مجازی توسط دشمنان نظام را به دلیل وحشت آنها از قدرت و محبوبیت پلیس ایران عنوان کرد و افزود: دشمنان و معاندان همواره در مقابله با نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی شکست خورده و نیروی انتظامی همانند گذشته پاسدار ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه کاهش سرقت‌ها و تامین امنیت شهروندان مطالبه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) از نیروی انتظامی است خاطرنشان کرد: مقابله و مبارزه با سرقت و برهم زنندگان نظم جامعه در دستور کار پلیس قرار دارد.
این مقام ارشد انتظامی اشرافیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ماموریت‌ها و عملکرد نیروی انتظامی را عامل موثری در موفقیت‌ پلیس قلمداد کرد و اذعان داشت: هدف از برگزاری کمیسیون مبارزه با سرقت، کنترل و کاهش سرقت‌های مهم در جامعه است.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان بر تداوم طرح‌های اجرایی برای کاهش سرقت‌ و همکاری همه جانبه سایر رده‌ها در این خصوص تاکید کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه