دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان:

تشکیل گروه‌های جهادی مطالبه گر کارگری در راستای تحقق رونق تولید در گیلان

حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز با گله مندی از تعطیلی تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: آمادگی داریم تا با حضور نمایندگان کارگران گروه‌های جهادی مطالبه گر کارگری را در استان تشکیل دهیم.

تشکیل گروه‌های جهادی مطالبه گر کارگری در راستای تحقق رونق تولید در گیلان

به گزارش ۸دی،  حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان امروز در نشست کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی استان گفت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان حمایت از مطالبات قانونی کارگران به عنوان یک معروف ارزشمند از طریق دستگاه‌های اجرایی و قضایی پیگیری می‌شود.

او  با بیان اینکه شایسته نیست که صد‌ها کارخانه و کارگاه تولیدی گیلان به صورت تعطیل و یا نیمه تعطیل درآمده باشد، افزود: آمادگی داریم تا با حضور نمایندگان کارگران گروه‌های جهادی مطالبه گر کارگری را در استان گیلان تشکیل دهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: تاکنون بیش از ۳۰ گروه جهادی در حوزه‌های اقتصادی و محیط زیست، حقوقی و فرهنگ و هنر در این استان تشکیل شده که بیش از ۲۶۰ نفر از جوانان مومن و انقلابی این گروه‌های جهادی را در راستای مطالبه گری اجتماعی اداره می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز با بیان اینکه باید در جامعه روحیه مطالبه گری را افزایش دهیم، افزود: حمایت از گروه‌های قانونی مبارزه با فساد را در دستور کار قرار داده و تلاش می‌کنیم استان گیلان را به همت جوانان مومن و انقلابی برای مفسدان اقتصادی ناامن کنیم و این استان امن‌ترین منطقه کشور برای سر من سرمایه‌گذاران باشد.

او  با اشاره به برگزاری دوره‌های حقوق شهروندی برای شهروندان با همکاری شهرداری‌های استان گیلان ، تصریح کرد: این دوره‌ها به صورت رایگان و مجازی برگزار می‌شود و برای شرکت کنندگان گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه