دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گیلان:

گروه‌های مطالبه گر در کنار انتقاد و مطالبه گری راهکار ارائه دهند

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گیلان، تذکرات ستادهای امربه‌معروف باید همراه با پیشنهاد باشد، گفت: گروه‌های مطالبه گر در کنار انتقاد و مطالبه گری خود باید راهکار و برنامه نیز به مسئولین ارائه دهند.

گروه‌های مطالبه گر در کنار انتقاد و مطالبه گری راهکار ارائه دهند

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌ سجاد سرافزار امروز در گردهمایی استانی «مردم، دادستان مردم» در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: در حل منکرات جامعه نمی‌توان تنها به بخشنامه و قانون اکتفا کرد، به همین دلیل از مسئولین دستگاه‌های ذی‌ربط و عضو شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر انتظار داریم در ترویج این فریضه حسنه به وظایف سازمانی خود به نحو احسن عمل کنند.

وی افزود: تذکرات ستادهای امربه‌معروف باید همراه با پیشنهاد باشد، گفت: گروه‌های مطالبه گر در کنار انتقاد و مطالبه گری خود باید راهکار و برنامه نیز به مسئولین ارائه دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اینکه این ستاد صرفا به دنبال نقد و مچ‌گیری نبوده بلکه می‌خواهد از افراد دستگیری کند بیان کرد: اگر به رئیس و یا مدیری تذکر می‌دهیم در کنار آن پیشنهاد بهبود عملکرد و رفع نواقص موجود را نیز به او ارائه خواهیم داد.

سرافزار با اشاره به راه‌اندازی شعب قضایی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در استان بیان کرد: پرونده آمرین معروف و ناهیان منکر در صورت دادگاهی شدن در شعب فوق پیگیری می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه