رتبه نخست گیلان در پرداخت تسهیلات کرونایی

گیلان با پرداخت بیش از ۳ هزار میلیارد ریال به صاحبان واحدهای آسیب دیده ، رتبه نخست کشور را دارد.

رتبه نخست گیلان در پرداخت تسهیلات کرونایی
به گزارش ۸دی، عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان امروز گفت: گیلان با پرداخت ۳ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا، رتبه نخست کشور را دارد.
عباس علیزاده به پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری اشاره  کرد و افزود : تاکنون به ۳ هزار و ۹۴۰ طرح کارآفرینی روستایی ، ۳ هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی پرداخت شد و برای ۶ هزار و ۷۹۳ نفر شغل ایجاد شد.
وی با اشاره به اثرات مخرب شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد و اشتغال استان افزود : بخشی از مشاغل و خدمات به ویژه در حوزه گردشگری آسیب زیادی دیدند که لازم است برای حل مشکلات این واحدها و بیکاری موقت کارکنان آن ها با پرداخت تسهیلات ، اقدامات  حمایتی و موثر انجام شود.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه ۸۹ درصد از تسهیلات موجود در سامانه بانکی استان جذب شده ، تاکید کرد : صاحبان مشاغل آسیب دیده و واجد شرایط باید تقاضای دریافت تسهیلات کرونایی را در سامانه کارا ثبت کرده و بانک های عامل نیز باید با جدیت و سرعت این درخواست ها را تعیین تکلیف کنند تا با پرداخت این تسهیلات بتوانیم از واحد های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا حمایت کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه