فرمانده سپاه انزلی خبرداد:

غربالگری بیش از ۱۳هزار خانوار در انزلی/اجرای طرح شهید سلیمانی مستلزم همراهی تمام‌ مردم و مسئولان است

فرمانده سپاه ناحیه انزلی اجرای طرح شهیدقاسم سلیمانی را مستلزم همراهی و همدلی تمام‌ مسئولان دانست و گفت: هزار و ۹۹۱ خانوار در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان انزلی غربالگری شدند.

غربالگری بیش از ۱۳هزار خانوار در انزلی/اجرای طرح شهید سلیمانی مستلزم همراهی تمام‌ مردم و مسئولان است

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار مهدی صفاتی  با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، تا روز گذشته ۱۳هزار و ۱۷۷ خانوار در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده اند.

وی با بیان اینکه افزود: جمعیت غربالگری شده در شهرستان انزلی تا روز گذشته بیش از ۳۲ هزار و ۹۰۰ نفر است.

سرهنگ صفاتی با تاکید بر استمرار این طرح در بندرانزلی با هدف خدمت رسانی محله‌ای به مردم اشاره و ادامه داد: بر اساس این پویش پایگاه‌های بسیج در محلات تکلیف دارند حداقل یک خدمت مانند کمک مومنانه یا انتقال خون ، مراقبت از بیماران در منازل یا نقاهتگاه ها و غیره برای کمک به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح هر پایگاه مقاومت بسیج به یک مرکز درمانی تبدیل شده است همچنین گفت: هزار و ۹۹۱ سفیر سلامت تا کنون در اجرای طرح شهید سلیمانی به ما کمک کرده اند که دو هزار و ۲۳۱ سفیر جدید نیز به جمع مجریان طرح شهید سلیمانی اضافه شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی ادامه داد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در انزلی ۱۹ بیمار مشکوک به کرونا شناسایی و ۲۱ بیمار قرنطینه خانگی شدند.
سرهنگ صفاتی افزود: ۱۹ نفر نیز به سطح دو و ۲۱ نفر به سطح سه ارجاع داده شدند.

وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی در هر خانواده یک سفیر سلامت تعیین و انتخاب می‌شود، تصریح کرد: اگر مشکل و بیماری برای هریک از اعضای خانواده به وجود آید با شماره ۴۰۳۰ یا شماره هایی که توسط این سفیر در اختیارشان قرار داده شده تماس برقرار کرده و سایر موارد انجام خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه