فرمانده سپاه ناحیه انزلی:

تا آزادی قدس شریف مقتدرانه در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه ناحیه انزلی گفت: تاریخ ثابت کرده که هر زمان مردم مسلمان در کنار هم ایستاده‌اند قطعاً پیروز می‌شوند و ما هم تا آزادی قدس شریف مقتدرانه در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم.

تا آزادی قدس شریف مقتدرانه در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم

به گزارش ۸دی،سرهنگ مهدی صفاتی امروز اظهار کرد: این تجمع مردمی توسط بسیج دانشجویی گیلان در جهت بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر انقلاب اسلامی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری هر جا فریاد مظلومی از سراسر دنیا بلند شد مردم ولایتمدار ایران به فریاد رسی بلند و از مظلومان حمایت می‌کنند، افزود: امروز در این مکان جمع شده‌ایم تا بگوییم ادامه دهنده راه شهدای محور مقاومت و خصوصاً سردار شهید سلیمانی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با اشاره به وتوی بیانیه شورای امنیت سازمان ملل توسط آمریکا، تاکید کرد: دولت‌های مستکبر همیشه هرگونه بیانیه‌ای را در خصوص حمایت از مردم فلسطین وتو می‌کنند اما حضور خودجوش مردم در این شرایط کرونایی در این مکان نشان داد که اگر مسلمانان در کنار ایستاده و از آرمان‌های اسلام تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب دفاع کنند هیچ نیرویی جلودارشان نیست.

سرهنگ صفاتی ادامه داد: در گذشته مردم فلسطین تنها با سنگ به جنگ با صهیونیست‌ها می‌رفتند اما امروزه شاهد هستیم که در توانمندی نظامی به آن درجه از خودکفایی رسیده‌اند که در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل و طرفدارانش قد علم می‌کنند.

وی همچنین گفت: تاریخ ثابت کرده که هر زمان مردم مسلمان در کنار هم ایستاده‌اند قطعاً پیروز می‌شوند و ما هم تا آزادی قدس شریف مقتدرانه در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم.

مردم با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو»، «جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست» و «این همه قتل و غارت حمایت آمریکاست» خشم و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه