اجرای پویش«ایران مهربان» با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) گیلان خبر داد: «ایران مهربان» پویشی است که با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنان در راستای طرح اکرام ایتام، آغاز شده است.

اجرای پویش«ایران مهربان» با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان گیلان

به گزارش ۸دی، عباس اهرابی، با بیان اجرای پویش «ایران مهربان»، گفت: هدف از اجرای این پویش بهبود وضعیت معیشتی و مرتفع نمودن نیازمندی ها و مشکلات خانواده های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان، ادامه داد: ۸۳۸۵ فرزند شامل ایتام و محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد بوده و قریب به ۳۶ هزار حامی در کمک به این ایتام و فرزندان محسنین همراه کمیته امداد هستند.

وی، با بیان اینکه، با اجرای پویش «ایران مهربان» امید است تا بهار ۱۴۰۰ هیچ یتیمی بدون حامی نباشد، اضافه کرد: برای بالابردن سرانه فرزندان ایتام و محسنین می بایست ۵۱ هزار حامی جدید در سطح استان جذب شود.

اهرابی، تصریح کرد: اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» در دستگاه‌های اداری، صنایع و صنوف استان در تحقق این هدف نقش مؤثری داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان، با اشاره به اینکه برای مشارکت در پویش ایران مهربان هر فرد می تواند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان ماهیانه در این پویش مشارکت نماید، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir جهت انتخاب فرزند معنوی خود اقدام نمایند.

وی، ادامه داد: پس از ثبت نام در این سامانه، شماره کارت ۱۶ رقمی به منظور واریز وجه موردنظر در اختیار فرد قرار می‌گیرد که به محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیم و بدون واسطه به‌حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود.

اهرابی، در پایان گفت: افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ (سامانه ارتباط مردمی) و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی خود در این امر خیر مشارکت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه