امام جمعه سیاهکل:

برخورد با ناهنجاری‌ها، مختص به پلیس نیست

امام جمعه شهرستان سیاهکل با بیان اینکه برخورد با ناهنجاری ها، مختص به پلیس نیست گفت: تأمین امنیت و آرامش مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها است.

برخورد با ناهنجاری‌ها، مختص به پلیس نیست

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام “محمد‌علی کریمی” ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع) و هفته بسیج اظهار داشت: بازدهی مطلوب امور کشور نیازمند انتخاب و انتصاب‌ افراد متخصص است.
امام جمعه شهرستان سیاهکل با تأکید بر اینکه برخورد با ناهنجاری ها، مختص به پلیس نیست تصریح کرد: تأمین امنیت و آرامش مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها بوده و انتظار تأمین امنیت پایدار و مطلوب از پلیس به تنهایی غیرممکن است.
وی با بیان اینکه مردم و مسؤولان کشور همواره باید توصیه‌های مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند افزود: مردم و مسئوولان کشور باید با همدلی و هوشیاری توطئه دشمنان را خنثی و برای تعالی کشور و اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به وظایف خود عمل کنند.
حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به اقدامات و خدمات شایسته پلیس به جامعه افزود: نیروی انتظامی یکی از ارگان‌های محبوب در جامعه بوده و در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
امام جمعه شهرستان سیاهکل با تقدیر از عملکرد فرماندهی و کارکنان انتظامی گیلان بر تقویت امنیت موجود در استان تاکید کرد و اذعان داشت: پلیس اسلامی علاوه بر حفظ امنیت، باید در راستای تحقق ارزش‌های الهی و اسلامی در جامعه نیز گام بردارد.

حمایت علما و روحانیون از نیروی انتظامی موجب گسترش امنیت در جامعه می‌شود
فرمانده انتظامی گیلان در ادامه این دیدار با اشاره به تشریح وضعیت امنیت سطح استان بیان داشت: پلیس ولایتمدار در راستای ارتقاء نظم و امنیت و دفاع از جان، مال و ناموس مردم با تمام توان خود تلاش می‌کند.
سردار ملکی با بیان اینکه حمایت علما و روحانیون از نیروی انتظامی موجب گسترش امنیت در جامعه می‌شود، افزود: پلیس با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تعامل با تمامی دستگاه‌ها سعی کرده زمینه ایجاد امنیت پایدار را برای مردم فراهم سازد.
وی با اشاره به کسب رتبه اول در حوزه پیشگیری از جرائم و رتبه سوم در بحث کشفیات سرقت توسط پلیس گیلان در کشور گفت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار دارد.
فرمانده انتظامی گیلان کارکنان نیروی انتظامی را سربازان ولایت دانست و بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود برای توسعه و تقویت نظم و امنیت در جامعه تاکید کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه