کونگ فوکار گیلانی قهرمان مسابقات آمادگی جسمانی کشور شد

ابوالفضل پوربابا کونگ فوکار گیلانی در رقابت های مجازی بخش آمادگی جسمانی کشور مقام قهرمانی را کسب کرد.

کونگ فوکار گیلانی قهرمان مسابقات آمادگی جسمانی کشور شد

به گزارش ۸دی، مجید مهروانی، رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان گفت: در جریان این رقابت ها در بخش کیتو در رده سنی جوانان، ابوالفضل پوربابا کونگ فوکار گیلانی عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

مهروانی افزود: در اولین دوره رقابت های مجازی آمادگی جسمانی کونگ فوکاران کشور زبده ترین ورزشکاران این رشته رزمی در بخش آمادگی جسمانی و در دو قسمت عمومی و اختصاص در رده های سنی جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: کونگ فو کاران شرکت کننده در رقابت های آمادگی جسمانی در بخش های شنا روی دست با جهش، کیتو و یته کیتو، آمادگی بدنی خود را نشان دادند.

وی افزود: ورزشکاران شرکت کننده در این دوره، فیلم های اجرای خود را به فدراسیون گونگ فو ارسال کردند که در نهایت این فیلم ها توسط داوران منتخب فدراسیون بررسی و  نفرات برتر هر بخش اعلام شد.

وی بیان کرد: پیش از این نیز در رقابت های اوسیما(دفاع شخصی کونگ فو) که به صورت مجازی برگزار شده بود در رشته نانچکو تک و جفت رده سنی نونهالان بخش پسران، عرشیا اسمعیلی و در رقابت های نانچکو تک و جفت رده سنی نوجوانان پسر قهرمانی مجازی کشور، ابوالفضل طیری از استان گیلان عناوین نایب قهرمانی و مدال نقره کشور را کسب کردند.

مهروانی خاطرنشان کرد: کونگ فو از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ این استان از کونگ فو کاران شایسته ای برخوردار بوده و هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور،  کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه