معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا:

تلاش همگانی برای ایجاد اشتغال ضروری است

معاون عمرانی فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه اشتغالزایی از اولویت های اصلی دولت است، گفت: ایجاد اشتغال حتی برای یک نفر هزینه هایی برای دولت دارد.

تلاش همگانی برای ایجاد اشتغال ضروری است

به گزارش ۸دی،داود توفیقی در جلسه توانمندسازی مشاغل خانگی با بیان اینکه اشتغالزایی از اولویت های اصلی دولت است، اظهار کرد: ایجاد اشتغال حتی برای یک نفر هزینه هایی برای دولت دارد. باتوجه به محدودیت منابع در جذب نیرو، کارها لازم است تا جایی که قانون اجازه می دهد به بخش خصوصی واگذار شود.

وی بر ضرورت حمایت در راستای تولید و اشتغال  تاکید کرد و افزود: تلاش همگانی برای ایجاد اشتغال ضروری است.

معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا با بیان اینکه آینده کشور به دست جوانان است، تصریح کرد: توجه به مشاغل خانگی و کارگاه ها گامی موثر در جهش تولید است.

وی افزود:با توجه به مشکلاتی که در ابعاد مختلف اقتصادی وجود دارد زمانی که فردی دارایی خود را جهت تولید بکار می برد ما وظیفه داریم حمایت کنیم.

توفیقی با بیان اینکه پس از راه اندازی شرکت و کارگاهی وظیفه داریم از این شرکت ها در راستای رفع مشکلاتشان حمایت کنیم، گفت: نامگذاری اقتصادی سال توسط مقام معظم رهبری نشان از اهمیت این موضوع است.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان به جهش تولید منجر می شود، گفت: ان شاء بتوانیم با حمایت از تولیدکنندگان به خودکفایی دست یابیم.

توفیقی با بیان اینکه تاکید فرماندار بر راه اندازی کارگاههای راکد در سطح شهرستان است، گفت: اقتصاد شهرستان وابسته به این کارگاهها و مشاغل خانگی است.

معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد در شهرستان در زمینه های مختلف مشاغل خانگی در حال فعالیت می باشند که نیاز است در جهت توسعه کارشان و توانمندسازی مورد حمایت قرار گیرند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه