معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا:

یکی از مشکلات عمده در خصوص واگذاری آب بندان ها تنش اجتماعی است

معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا با بیان اینکه آب بندان ها یک پتانسیل و ظرفیت برای شهرستان محسوب می شود،گفت: اشتغالزایی، گردشگری، پرورش ماهی و تامین آب کشاورزی از مزایای ساماندهی آب بندان ها می باشد.تعدادی از آب بندان ها در موقعیت مکانی فوق العاده ای قرار دارند که باید از آن به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

یکی از مشکلات عمده در خصوص واگذاری آب بندان ها تنش اجتماعی است

به گزارش ۸دی،داوود توفیقی در جلسه ساماندهی آب بندان ها با بیان اینکه آب بندان ها یک پتانسیل و ظرفیت برای شهرستان محسوب می شود، اظهارداشت: اشتغالزایی، گردشگری، پرورش ماهی و تامین آب کشاورزی از مزایای ساماندهی آب بندان ها می باشد.تعدادی از آب بندان ها در موقعیت مکانی فوق العاده ای قرار دارند که باید از آن به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا دارای ۷۵۰هکتار آب بندان در قالب ۲۲۰پهنه است، تصریح کرد: صومعه سرا یکی از شهرستان های مهم از نظر برخورداری از آب بندان است.

معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا با بیان اینکه باید از این فرصت به بهترین شکل بهره برد، گفت: یکی از تعهدات آب بندان ها تامین آب کشاورزی است.تاکنون موردی از عدم تامین آب کشاورزی منطقه از آب بندان اجاره شده گزارش نشده است.

وی بر اهمیت استفاده از ظرفیت آب بندان ها تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات عمده در خصوص واگذاری آب بندان ها تنش اجتماعی است تا زمانی که تنش اجتماعی وجود داشته باشد موفق نخواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه