نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت آماده ارائه به صحن/ دولت و کارکنان با اجرای این قانون سود می‌برند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس از نهایی شدن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به صحن خبر داد و گفت: با اجرای این طرح علاوه بر کارکنان، دولت نیز سود می‌برد و عدالت اجتماعی بین کارکنان برقرار می‌شود.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت آماده ارائه به صحن/ دولت و کارکنان با اجرای این قانون سود می‌برند

به گزارش ۸دی،خلیل بهروزی فر امروز با اشاره به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار کرد: تدوین این طرح در کمیسیون اجتماعی نهایی شده و آماده طرح در صحن است.

وی هدف از طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را مقابله با تبعیض و بی‌عدالتی در فرصت‌های شغلی برشمرد و افزود: فراهم آمدن امنیت شغلی بزرگ‌ترین مزیت این طرح بوده و تعدد قراردادها برچیده خواهند شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان امور اداری و استخدامی کشور با طرح جدید مجلس مکلف بر ساماندهی قراردادهای کارکنان دولت می‌شود، گفت: با تصویب این طرح شرکت‌های وابسته را که صرفاً رابطی بین دستگاه اجرایی و خدماتی و با کارکن و کارگر هست را از بین خواهد برد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاستی‌های قراردادهای غیر اداری با افراد شاغل در دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: معمولاً پشت این قراردادها زد و بندهای اقتصادی و منفعت‌طلبانه وجود دارد و چند سالی نیز استمرار داشته است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به متضرر شدن دولت و نیروی کار با قراردادهای غیر ساماندهی شده فعلی، گفت: در انواع قراردادهای فعلی علاوه بر متضرر شدن دولت و پرداخت اضافه‌هزینه به شرکت‌های وابسته و رابط، به نیروی کار شاغل در دستگاه‌ها نیز ظلم می‌شود و نا عدالتی‌ها شکل‌گرفته است.

بهروزی فر با بیان اینکه اجرای قانون تدوین‌شده مجلس نه‌تنها باری بر دولت اضافه نمی‌کند بلکه در تلاش است تا باری را از دوش دولت بردارد، افزود: در راستای اجرای این قانون مجلس، دولت علاوه بر اینکه ضرر نمی‌کند، سود نیز خواهد برد چون واسطه‌ها را حذف می‌کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه