مدیرکل ورزش گیلان: انتظار کسب سهمیه المپیک از بوکسورهای گیلان داریم

مریم بخشی گفت: انتظار کسب سهمیه المپیک توسط بوکسورهای این استان را داریم.

مدیرکل ورزش گیلان: انتظار کسب سهمیه المپیک از بوکسورهای گیلان داریم

به گزارش ۸دی، مریم بخشی در آیین تجلیل از پیشکسوتان رشته بوکس استان گیلان اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران این رشته سابقه حضور در مسابقات المپیک را دارند و امین قاسمی پور موفق به حضور در المپیک شد، امیدواریم  در رقابت های المپیک آینده نیز، ورزشکار یا ورزشکارانی از گیلان در رشته بوکس در المپیک حضور یابند.

وی ادامه داد:  با اتحاد و همدلی می توان نتایج ارزنده ای را  نه تنها در این رشته بلکه در هر رشته ای کسب کرد و خوشبختانه هم اینک نیز اتحاد و همدلی بسیار مناسبی در هیات بوکس گیلان وجود دارد.

وی افزود: به هرحال با وجود کادر مجرب در هیات بوکس استان گیلان و برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان این رشته، امید است  به زودی شاهد حضور ورزشکاران این رشته از گیلان در تیم های ملی رده های سنی مختلف باشیم.

رئیس هیات بوکس استان گیلان نیز در ادامه مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس استان گیلان اظهار کرد: برگزاری این مراسم روز تولد نوین بوکس گیلان است و تمامی هدف و تلاش ما استفاده از تجربیات پیشکسوتان در پیشرفت این رشته می باشد.

بابک بردبار افزود: البته با برنامه ریزی هایی که تدوین شده و با یاری متخصصان بوکس در بخش هایی همچون کسب عناوین قهرمانی ، دانش افزایی و ارتقای سطوح مدیریتی موفق عمل کنیم و اعتبار بوکس را به استان گیلان برگردانیم چون این استان از تاریخ بسیار خوبی در بوکس برخوردار است.

وی  ادامه داد: خوشبختانه هم اینک با وجود مربیان با دانشی که پای کار هستند، نونهالان ، نوجوانان و جوانان مستعدی در حال آموزش و پرورش هستند که امیدواریم این ورزشکاران مستعد بتوانند به عضویت تیم های ملی درآیند و این در حالی است که هم اینک نیز چهار ورزشکار ما در اردوی تیم ملی بوکس جوانان حضور دارند.

در اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان بوکس گیلان  با حضور حمید قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس ، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و مسئولان هیات بوکس این استان در رشت  از ۲۳ پیشکسوت این رشته در گیلان تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه