بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات کرونا در گیلان پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به تشکیل ۲۹ هزار و ۵۲۸ فقره پرونده در مجموع برای دریافت تسهیلات کرونا در استان گفت: تا کنون سه هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در استان پرداخت شده است.

بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات کرونا در گیلان پرداخت شد

به گزارش ۸دی، عباس علیزاده اظهار کرد: تا کنون از مجموع پرونده ها ،  برای  ۲۵ هزار و ۷۱۱  پرونده ،  سه هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال  توسط بانک های عامل در استان پرداخت شده است.

وی تسهیلات درخواستی استان را سه هزار و ۸۰۲ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: حدود ۶۲۸ میلیارد ریال دیگر از پرداخت تسهیلات باقی مانده  که پرداخت ها برای این امر همچنان ادامه دارد.

دولت به ازای هر کارفرما که به صورت خویش فرماست مبلغ ۶۰ میلیون  ریال و به ازای شغل هایی که به صورت غیر رسمی و بیمه ای کار انجام می دهند، ۸۰ میلیون ریال پیش بینی کرده است.
همچنین در مرحله مشاغل آسیب دیده برای واحدهایی که بر اساس پروتکل هایی که دولت مشخص کرده و موظف به تعطیلی واحدهای تولیدی و خدماتی خود شدند برای هر شغل بیمه ای ۱۶۰ میلیون ریال اما برای شغل های متاثر از کرونا که خود واحدهایشان را تعطیل کرده بودند ۱۲۰  میلیون ریال در نظر گرفته است. برای مشاغلی همچون رانندگان که به صورت خویش فرما کار می کنند نیز ۶۰ میلیون ریال تسهیلات پیش بینی شده است.

گیلان دومین استان درگیر در جریان شیوع کرونا در کشور بود .  دریافت تسهیلات کرونا برای چندین مرتبه تمدید شد که آخرین مهلت آن پایان مهر ماه بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه