نماینده مردم بندر آستارا در مجلس:

یوم الله ۱۳ آبان روز بیزاری مردم از استکبار است

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس گفت: یوم الله ۱۳ آبان روز ذلت و بیزاری مردم از جبهه استکبار جهانی است.

یوم الله ۱۳ آبان روز بیزاری مردم از استکبار است

به گزارش ۸دی،«غلامرضا مرحبا» اظهارکرد: ۱۳ آبان روز ذلت و بیزاری مردم از جبهه استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن بیگانگان از ایران نقش موثری داشته است، افزود:  وقایع ۱۳ آبان مبدا تاریخ استکبارستیزی مردمی آگاه و هوشیاری است که در مقابل انواع توطئه ‌های دشمن از جمله جنگ نظامی، سیاسی و جنگ همه‌ جانبه اقتصادی و تحریم‌ها ایستادگی کرده اند.

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس تصریح کرد: همبستگی مردم هوشیار، بصیر و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ موجب خلق حماسه ای عظیم و سرنوشت ساز شد که توانست همینه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکسته و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

مرحبا گفت: سفارت آمریکا در تهران که محلی برای خباثت و دسیسه علیه انقلاب اسلامی شده بود با درایت جمعی از دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) به اشغال درآمد و این خط پایانی برحضور سیاسی آمریکای جنایتکار، در کشورمان بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: پیام مهم یوم الله ۱۳ آبان برای نوجوانان و جوانان نسل جدید ولایتمداری، مبارزه با استکبار جهانی و استقلال و آزادی و اتحاد و همدلی همه اقشار جامعه و ایجاد روحیه مقاومت می باشد.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه از توطئه‌ ها علیه انقلاب اسلامی دست نکشیده و همواره قصد ضربه زدن به آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب را دارند، خاطرنشان کرد: حضور مردم و هدایت های مقام معظم رهبری همواره نقشه های آنها را خنثی کرده است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه