از حرکت تورهای غیر مجاز و بازدید از تفرجگاه ها و مناطق توریستی گیلان جلوگیری می شود

رییس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: طی بازدید از تفرجگاه ها و مناطق گردشگری استان از حرکت یک تور گردشگری غیرمجاز ممانعت و یک واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

از حرکت تورهای غیر مجاز و بازدید از تفرجگاه ها و مناطق توریستی گیلان جلوگیری می شود

به گزارش ۸دی، روزبه آلیانی رییس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با بیان اینکه طی هماهنگی با پلیس اطلاعات و امنیت استان در تاریخ ۹ آبان ماه از تفرجگاه ها و مناطق گردشگری استان بازدید به عمل آمد اظهار کرد: در این بازدید از حرکت یک تور گردشگری غیرمجاز ممانعت شد و نیز با یک واحد صنفی که مبادرت به تبلیغ و فعالیت گردشگری می کرد برخورد شد و ضمن جمع آوری تبلیغات واحد متخلف پلمب شد.

وی با بیان ممنوعیت اجرای تورهای گیلانگردی برای راهنمایان و دفاتر خدمات مسافرتی گیلان گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان انتظار می‌رود ستاد کرونا استان نسبت به اعمال محدود ها در تفرجگاه ها سخت‌گیری بیشتری بعمل آورد تا زودتر شاهد بهبود وضعیت این بیماری باشیم.

آلیانی ضمن تشکر از پلیس اطلاعات و امنیت استان بخاطر برخورد قاطع با دفاتر و راهنمایان غیر مجاز گردشگری و جلوگیری از حرکت تورهای غیر مجاز در هفته های گذشته گفت: بازدید از تفرجگاه های استان در هفته های دیگر ادامه خواهد داشت و افراد خاطی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه